ساکنان بافت فرسوده شهری می‌توانند از تسهیلات نوسازی بافت استفاده کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جعفر زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس از پرداخت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده شهری خبر داد و گفت: مبلغ این تسهیلات به ازای هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان است که بر اساس پیشرفت فیزیکی این وام پرداخت می‌شود.

او افزود: کسانی می‌توانند از این وام استفاده کنند که واحد مورد درخواست آن‌ها در محدوده مصوب بافت فرسوده واقع شده باشد و با توجه به افزایش هزینه ساخت احتمال افزایش مبلغ این وام نیز وجود دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس در خصوص سود این وام، توضیح داد: ۱۲۰ میلیون تومان از ۲۰۰ میلیون تومان این وام ۹ درصد و ۵۰ میلیون تومان آن با سود ۱۶ درصد و ۳۰ میلیون باقی مانده با سود ۱۸ درصد در اختیار متقاضیان نوسازی در بافت فرسوده قرار خواهد گرفت.

زاهدی در ادامه در خصوص فعالیت‌هایی که اداره کل راه و شهرسازی در بافت‌های فرسوده شهری انجام می‌دهد گفت: امسال ۹۸ میلیارد ریال قیر رایگان در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفت تا نسبت به انجام آسفالت معابر بافت‌های فرسوده اقدام شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: پروژه‌های بسیار ارزشمند و تاثیر گذاری در بافت‌های فرسوده شهری نظیر تعداد زیادی خانه محله، مجتمع فرهنگی، مجتمع ورزشی و مرمت آثار تاریخی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان فارس طی سال‌های گذشته صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار