فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تلاش داریم امسال تمام برنامه‌های سالگرد «حاج قاسم» را مردمی کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و تعدادی از روسای هیئت‌های ورزشی با وی گفت: یکی از راه‌هایی که ما می‌توانیم مکتب شهید سلیمانی که مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و عاشورایی است را جاری و ساری کنیم، همین حرکت‌های هنرمندانه و ورزشی است که جذابیتی خاص دارد.

او با تأکید بر ترویج الگوی عملی در حوزه ورزش، از بسیج ورزشکاران خواست، در این حوزه کلیشه‌ای عمل نشود.

سردار معروفی با بیان فضائل شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: همه بایستی مراقبت کنیم تا نگذاریم نام این شهید بزرگوار تبدیل به یک ابزار و یک برند شود.

او با اشاره به اینکه در ورزش مراقبت کنید که سردار دل‌ها را به هر زخم کاری نزنید، تصریح کرد: این کار ایراد دارد و این اتفاق اگر اتفاق بیفتد خداوند هم از این کار نمی‌گذرد.

سردار معروفی بیان داشت: باید هدفمان این باشد که در حوزه ورزش، رفتار و منش شهید حاج قاسم را برای ورزشکاران، الگو سازی و نهادینه کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به کار مهم و خوبی که در رشته‌های زورخانه ای، تنیس روی میز، کیک بوکسینگ واکو و دو ومیدانی برای سالگرد شهادت حاج قاسم انجام شده است، افزود: آقای زمانی به عنوان نماینده ستاد ترویج دهنده مکتب حاج قاسم از طرف ما، تام الاختیار است که باید برای انجام جلسات هماهنگ باشند.

سردار معروفی با بیان اینکه برای برگزاری شایسته سالگرد حاج قاسم باید همه دستگاه‌ها همکاری داشته باشند، تصریح کرد: علاوه بر حوزه ورزش که برنامه ریزی‌های خوبی داشته، رسانه هم باید پای کار باشد؛ چراکه اگر شما به عنوان حوزه ورزش به نحو احسنت کار را خوب پیش ببرید؛ ولی رسانه نباشد، انگار که هیچ کاری انجام نشده است.

او با اعلام اینکه کرمان قله و سرچشمه مکتب و شهر حاج قاسم است، بیان کرد: تلاش داریم امسال تمام برنامه‌های سالگرد حاج قاسم را مردمی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، زیارت قبر سردار دل‌ها را ملجأ و پناهگاهی برای همه دلدادگان عنوان کرد و گفت: حاج قاسم عصاره انقلاب و ملت بزرگ ایران است و ۸۰ میلیون قلب امروز برای وی می‌تپد.

سردار معروفی افزود: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حوزه ورزش بایستی به قدری این کار خوب و آبرومندانه باشد که محرک کشور شوید و بدین ترتیب الگویی دهید تا سایر استان‌ها هم به تبعیت از شما این کار را انجام و ادامه دهند.

او در بخش دیگری از سخنانش به سایر خدمات سپاه در مناطق محروم اشاره کرد و بیان داشت: امسال شروع به آبرسانی ۴۰۲ روستا کرده ایم که این کار همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار