مسئولان شهرخودرو نمی توانند دیدارهای خانگی خود را در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار کنند.

به گزارش   باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیل حیدرپور، قائم مقام باشگاه شهرخودروی خراسان گفت: ما خواستار برگزاری دیدار‌های خود در ورزشگاه امام رضا (ع) هستیم، اما با وجود توافقات لازم، به دلایلی همچنان قادر نیستیم دیدار‌های خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

 او گفت: پس از تسویه حساب‌های معوقه باشگاه و آستان قدس  رضوی مقرر شد دیدار‌های خانگی شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود.

 قائم مقام باشگاه شهرخودروی خراسان گفت:دیدارهایی با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، رئیس شورای شهر مشهد و مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم و در این دیدارها مسئولان  برای حمایت‌ از شهرخودرو قول مساعد دادند.


بیشتر بخوانید


حیدرپور گفت: از نماینده دادستان در امور ورزشی نیز درخواست کردیم تا اسناد مالی باشگاه شهرخودرو را که از زمان مدیریت پیشین باشگاه در اختیار هیأت فوتبال باقی مانده و هنوز در اختیار ما قرار نگرفته، به ما بازگردانند.

او گفت: با وجود نشست‌های هفته گذشته با مسئولان و متولیان ورزش و فوتبال خراسان رضوی، هنوز مساعدتی در این خصوص صورت نگرفته است.

پیش از این مسئولان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد را به عنوان ورزشگاه میزبان رقابت‌های پدیده (شهرخودرو) در لیگ برتر و مورد تایید سازمان لیگ معرفی کرده بودند.

ورزشگاه ثامن الائمه (ع) در جاده شاندیز در خارج از شهر مشهد واقع شده است و با نزدیکترین بافت واقع در محدوده شهری کلانشهر مشهد ۱۰ کیلومتر فاصله دارد در حالیکه ورزشگاه امام رضا (ع) یک ورزشگاه بسیار مجهز در بافت شهری و حاشیه بلوار فردوسی مشهد واقع است.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام//م.م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.