سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص دیدار با پارس جنوبی جم، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته نهم لیگ یک گفت: متاسفانه ۲ امتیاز خانگی را از دست دادیم. امروز در ایجاد موقعیت، خیلی خوب بودیم و موقعیتی به حریف ندادیم. پارس جنوبی، تیمی قابل احترام است. برای دومین هفته متوالی، پنالتی تیم ما را نگرفتند. داوری که ترس سوت زدن دارد را، برای بازی تیم ما انتخاب کردند. حق بچه‌ها و تیم سایپا را ضایع کردند.

او ادامه داد: تیم حریف از اینکه داور پنالتی ما را نگرفت، تعجب کرد. قضاوت داور مسابقه بسیار ضعیف بود. داوران ما ترس دارند و این خیلی بد است. من جوابی برای پنالتی نگرفتن تیمم ندارم. موقعیت ایجاد کردیم، اما گل نزدیم. داوران با سایپا مشکل دارند. حق سایپا را ۲ هفته است خورده اند. نمی‌دانم مشکلشان در این تیم با چه کسی است. حق تیممان ۱۰۰ درصد برد بود، اما حقمان بخاطر نگرفتن پنالتی، ضایع شد. داوران به اسم سایپا حساس دارند.

دنبال بهانه نیستیم و باید بیشتر کار کنیم

اخباری اشاره کرد: از دست دادن امتیاز چیز خوبی نیست و باید تمامی امتیازات را جمع کرد. لیگ یک قابل پیش بینی نیست و هر چیزی در آن ممکن است رخ دهد. هیچ تنشی بین نمیکت ما و پارس جنوبی وجود نداشت. وقتی در لیگ یک تیمی گل می‌زند بازیکنان خودشان به زمین می‌اندازند و وقت کشی می‌کنند. باید با همه این مسائل مبارزه کنیم. دنبال بهانه نیستیم و باید بیشتر در ضربات آخر کار کنیم. خواهشم از کمیته داوران این است که صحنه‌های داوری بازی‌ها را ببینید. هفته گذشته یک پنالتی ما سوخت و این هفته نیز، همان اتفاق افتاد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار