غلامی گفت: هدف از برپایی میز خدمت، طرح بدون واسطه مشکلات مددجویان و رفع سریع‌تر مشکلات است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) هلیلان در قالب طرح میز خدمت، در روستا‌های زردلان از توابع بخش جزمان شهرستان هلیلان حاضر شدند.

در اجرای این طرح، مدیر و کارشناسان حوزه‌های مختلف کمیته امداد به سراغ مددجویان ساکن در روستا‌ها رفتند تا خدمات لازم را به آن‌ها ارائه کنند.

در جریان این سفر، کارکنان کمیته امداد به درخواست‌ها و مشکلات مددجویان گوش دادند و تصمیمات لازم در محل زندگی اهالی گرفته شد.

عزیزمراد غلامی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هلیلان درباره برپایی میز خدمت در این روستا‌های محروم گفت: هدف از اجرای این برنامه، طرح بدون واسطه مشکلات مددجویان و طی کردن مراحل اداری رسیدگی به آن در کمترین زمان ممکن و رفع سریع‌تر مشکلات است.

او افزود: علاوه بر کاهش زمان رسیدگی به مشکلات، اشاعه فرهنگ مسئولیت‌پذیری، تکریم مددجویان و تقویت روحیه خدمت به مردم از دیگر برکات برپایی میز خدمت در روستا‌ها است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هلیلان بیان کرد: مردم، ولی نعمتان اصلی انقلاب ما هستند و یکی از دلایل مهم ثبات و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتقاد، پایبندی و همراهی مردم در شرایط سخت و دشوار جامعه است.

غلامی بیان کرد: در نظر داریم که اجرای این طرح به صورت منظم و ماهانه در روستا‌های مختلف شهرستان هلیلان ادامه یابد، تا بصورت ویژه‌تر به مشکلات مدد جویان رسیدگی شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.