کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: از اواخر امروز سرعت وزش باد روی دریا افزایش می‌یابد و دریا تا یکشنبه به نسبت متلاطم خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هادی سالاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر امروز به‌تدریج سرعت وزش جریان‌های شمالی روی دریا افزایش خواهد یافت و دریا تا یکشنبه به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان به نسبت متلاطم خواهد بود.

او افزود: آسمان تا فردا، کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در برخی از نقاط مه صبحگاهی و از فردا گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر از عصر به‌تدریج شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و از فردا بر روی دریا گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

سالاری گفت: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر، از فردا گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و دور از سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: در شبانه روز گذشته جم و بندر امام حسن با ۱۱ و عسلویه با ۳۱ درجه سلسیوس کمترین و بیشترین دما را داشته‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۴۳، مد اول ساعت ۱۳:۵۷، جزر دوم ساعت ۱۶:۵۷ و مد دوم ساعت ۲۳:۲۹ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.