۴٣٠ حادثه آتش سوزی و امداد و نجات در دو ماهه ابتدایی پاییز امسال

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه گفت: ۴٣٠ حادثه آتش سوزی و امداد و نجات در دو ماهه ابتدایی پاییز امسال در سطح شهر کرمانشاه رخ داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرهاد فرهودی رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه اظهار داشت: در دو ماهه ابتدایی پاییز امسال ۴٣٠ مورد حادثه در سطح شهر کرمانشاه رخ داده است.

او افزود: ٢٣١ مورد از این حوادث آتش سوزی و ١٩٩ مورد در حوزه امداد و نجات بوده که بیشترین آمار مربوط به حوادث منازل مسکونی است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه ادامه داد: آسیب دیدگان حوادث دو ماهه ابتدای امسال اعم از شهروندان و آتش‌نشانان شامل، ٨ جانباخته، ٨٢ مجروح و ١ آتش‌نشان بوده است.

او با بیان اینکه خوشبختانه آتش نشان مجروح آسیب زیادی ندیده و دچار مشکل جزئی شده بود، گفت: از مجموع این حوادث بیشترین حادثه در منطقه ٣ و یک مورد در منطقه ۵ رخ داده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه ادامه داد: مهمترین مسئله در پیشگیری از بروز این حوادث، استفاده صحیح از دودکش ها، وسایل گازسوز منزل و هیتر‌های برقی است.

او با تاکید بر خطرآفرین بودن استفاده از هیتر‌های برقی در حمام، یادآور شد: موضوع مهم دیگر نشت گاز‌های شهری است که نیازمند چک کردن مداوم می‌باشد تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری به عمل آید.

به گفته فرهودی ۵ مورد از حوادث اخیر مربوط به انفجار گاز در سطح منازل مسکونی بوده که این امر لزوم دقت بیشتر در استفاده از وسایل گازسوز را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.