در همایش روز داوطلب از داوطلبان نمونه جمعیت هلال احمر استان قزوین تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر به صورت ویدئویی در مراسم تجلیل از داوطلبان هلال احمر  گفت: داوطلب جمعیت هلال احمر، شجاع، دلسوز و جهادگر است و بدون مزد، کار می‌کند.

وی افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر در گرفتاری ها، حوادث و سوانح برای امدادرسانی به مردم حضور دارند و به آسیب دیدگان کمک می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر تأکید کرد: در راستای بیانیه گام دوم، سعی می‌کنیم روحیه جهاد و ایثار را در بین داوطلبان جمعیت هلال احمر ارتقا دهیم و تا می‌توانید در این راه تلاش کنید.

داوطلبان هلال احمر برای کاهش آلام انسانی تلاش می‌کنند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در همایش استانی نکوداشت روز داوطلب گفت: داوطلبان در واقع حلقه اتصال توان توانمندان برای رفع نیاز نیازمندان هستند و برای ترویج فرهنگ بشردوستی و کمک به همنوعان خود ایثارگرانه تلاش می‌کنند.

حسن آصفی افزود: در پاسداشت روز جهانی داوطلب باید قدرشناس رادمردان و زنان نیک اندیشی باشیم که هدف از خلقت را انسانیت می‌دانند و برای تحقق آن بدون چشم داشت و نفع طلبی، ارزش‌های انسانی را با رفتار‌های بشردوستانه و قدم‌های مهربانانه خود به بهترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارند.

وی گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر، انسان‌های صالح و اندیشمندی هستند که برای کاهش و رفع رنج بشر می‌کوشند و همین موضوع نشان می‌دهد که هنوز از انسانیت در این جهان پر از رنج و ستم، نشانی باقی مانده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر برای زندگی عاری از درد و رنج‌های تحمیلی تلاش می‌کنند و می‌خواهند جوامع بشری به فطرت خود بازگردند و انسانیت را در ضمیر خود نهادینه کنند.

۳۰ هزار عضو جوان و ۱۲ هزار عضو داوطلب در جمعیت هلال احمر استان قزوین فعالیت می‌کنند.

۱۴ آذرماه به عنوان روز جهانی داوطلب نام گذاری شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار