مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و جمعی از مسئولان استان با حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و جمعی از مسئولان استان گفت: اگر جامعه امروز را از منظر قرآن کریم با جامعه گذشته مقایسه کنیم متوجه تفاوت بسیار در این دو می‌شویم؛ چرا که گام‌های خوبی برای ارتقای قرآنی و معنوی جامعه برداشته شده است که شاکر خدای متعال هستیم.

وی افزود: به عقیده من بسیاری از حقایق قرآنی هنوز به خوبی در جامعه بیان نشده‌اند و شاید پردازش ناموزن ما نسبت به برخی دغدغه‌های قرآن نمی‌گذارد که نوبت به این حقایق برسد.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: این مهم نفی فعالیت‌های ارزشمند قرآنی نیست؛ بلکه چه بسا با این فعالیت‌ها فضا آنقدر قرآنی که این اتفاقات در آن تولید شود؛ اما باید سرعت و پیشرفت را برای محقق کردن حقایقی که خدای متعال از ما می‌خواهد بیشتر کرد و اگر این اقدام صورت نگیرد ممکن است نسلی بیاید و برود، اما بسیاری از جلوه‌های قرآنی را نبیند.

امام جمعه قزوین افزود: نیازمند آن هستیم که یک انقلاب و تحول و بازخوانی در فعالیت‌های قرآنی صورت بگیرد و ضعف‌های گذشته بررسی شود و همچنین نسبت به آینده فکر شود که چه کار‌هایی می‌توانیم انجام دهیم تا با حقایق قرآنی بیشتر انس بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.