بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار با پیکان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان مطهری، بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار با پیکان گفت:خداروشکر بازی را بردیم. هفته‌های گذشته هم باید پیروز می‌شدیم که شانس با ما یار نبود. گلی که به ثمر رساندم به لطف خدا بود.

او ادامه داد:در فوتبالم یاد گرفتم هیچ زمان از قهرمانی حرفی نزنم و فقط برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنم. برای قهرمانی صحبت کردن زود است و هر تیمی هم حرفی بزند درست نیست. تازه هفته هشتم و نهم هستیم و باید روند صعودی را در پیش بگیریم تا به برد برسیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:برخی مواقع تیم‌ها با بدشانسی روبرو می‌شوند. اگر تیمی بد بازی کند و نتیجه نگیرد انتقاد به او وارد است، اما اگر تیمی خوب هم بازی کند و نتیجه نگیرد می‌توان ایراد گرفت، اما آن تیم خوب بازی کرده است. از یک جایی به بعد بدشانسی به پایان می‌رسد. در بازی‌های قبلی موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد و اگر می‌رفت ۵ هفته مساوی نمی‌شد.

مطهری گفت:استقلال تیم بزرگی است و درباره تیم‌های بزرگ نباید حرف زد. من هیچ بی احترامی به سپاهان نکردم. بازی با سپاهان بزرگ است و همه تیم‌ها مقابل استقلال به دنبال پیروزی هستند. ما هم استقلال هستیم و باید ۲ برابر تلاش کنیم.

او افزود:تمام داوران در فوتبال اشتباه می‌کنند و این موضوع طبیعی است. اشتباهات بیش از حد غیر طبیعی است و اینکه اعتراض به داوری طبیعی، اما اعتراض بیش از حد هم طبیعی نخواهد بود. داوری بازی امروز عالی بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار