سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص دیدار با پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت: پیش بینی می کردیم که دیدار سنگینی را مقابل پرسپولیس داشته باشیم. در ۱۰ دقیقه اول بر بازی مسلط نبودیم اما رفته رفته توانستیم شرایط خودمان را در زمین پیدا کنیم و بر بازی مسلط شویم. تا دقیقه ۹۲، از پرسپولیس و در ورزشگاه آزادی جلو بودیم که این یک اتفاق خوب برایمان بود. به هر ۲ تیم خسته نباشید می گویم. همچنین به بازیکنان تیمم هم، خسته نباشید می گویم. اگر به خودباوری برسیم، می توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. در دیدارهای گذشته نیز، کم دقت بودیم.

او ادامه داد: روح الله باقری وقتی که بازی می خواست شروع شود، مصدوم شد. برایمان قانون گذاشتند که حق ندارید از بازیکنتان، استفاده کنید. باید بروم قانون را بخوانم تا ببینم موضوع از چه قرار بوده است.

در مورد داوری صحبت نمی کنم

عنایتی در مورد قضاوت داور مسابقه، تصریح کرد: دیگر نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم. به داور خسته نباشید می گویم. بعضی مواقع با سوت های اشتباه، به بازیکنان فشار می آمد اما در این بازی، داور قضاوت خوبی داشت. به بعضی ها توصیه می کنم که حد خودتان را بدانید، زیر را چند نفر سمت نیمکت ما آمدند و شلوغ بازی درآورند. وقتی احترام می گذاریم باید احترام هم ببینیم. به خاطر گل محمدی و پیروانی چیزی نگفتم اما هر کسی باید حد خودش را بداند. مصمم بودیم که از پرسپولیس امتیاز بگیریم و همین اتفاق نیز رخ داد. نباید در نیمکت ها هرج و مرج باشد. وقتی گل دوم را زدیم اصلا متوجه نشدم که توپ به دست بازیکنم برخورد کرد یا خیر، باید برم صحنه گل را مجدد ببینم. خودمان در صحنه اعتراض داشتیم که باید حتما فیلم آن ها را مشاهده کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار