عبدالرحمان توفیقیان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی فرماندار شهرستان چرام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان چرام با حضور امام جمعه شهر چرام، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون امنیتی سیاسی استاندار، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان چرام  و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

نامناسبت بودن راه های ارتباطی مهمترین مشکل شهرستان چرام است

حجت‌الاسلام قاسم افشار امام جمعه شهر چرام گفت: شهرستان چرام مشکلات زیادی دارد و از اعم مشکلات این شهرستان نامناسب بودن راه‌های ارتباطی است.

او با بیان اینکه از عمده مشکلات چرام معدن فسفات  و بلاتکلیفی عملیات اجرایی بیمارستان است گفت: نبود سالن آمفی تئاتر از دیگر مشکلات این شهرستان است این در حالی است که شهرستان های گچساران و بهمئی بهترین سالن های آمفی تئاتر را دارند.

افشار گفت: امیدوارم فرماندار مشکلات را از نزدیک ببیند و در رفع آن ها تلاش کند و از فتاحی تقدیر و تشکر می‌کنم.

از تخریب دولت و دولتمردان پرهیز کنیم

فتاحی فرماندار پیشین شهرستان چرام با بیان اینکه زمان شروع فعالیت اینجانب در این شهرستان مصادف با شروع تحریم‌ها بود عنوان کرد: با برنامه ریزی مسنجم و تدابیر خاص توانستم بسیاری از مشکلات شهرستان چرام را با رایزنی با مردم و مسوولان رفع کنیم.

او با بیان اینکه سعی کنیم از تخریب دولت و دولتمردان پرهیز و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم گفت: توسعه راه های ارتباطی شهرستان چرام مهمترین اولویت من بود.

او تشریح کرد: صدرصد روستا‌های چرام از نعمت راه، گاز، آب برخوردار است و ما کار‌های نیمه تمام زیادی را تمام کردیم.

امام جمعه چرام افزود: ایستگاه برق با مدیریت خوب در شهرستان چرام افتتاح وبه بهره برداری رسید و یک سالن نیمه تمام که بالای ۲۰ سال متروکه شده بود با رایزنی با مدیرکل فنی‌حرفه‌ای استان با تامین اعتبار و در حال حاضر فرمانداری در آن مستقر است و ساختمان فرمانداری قدیم به فنی حرفه‌ای تحویل داده شد.
او با بیان اینکه تصفیه خانه سرفاریاب با رایزنی با مسئولان با اعتبار ۱۸ میلیاردتومان به بهره برداری رسیده است عنوان کرد: از عمده مشکلات حال شهرستان چرام می‌توان به نامناسب بودن جاده چرام به دهدشت اشاره کرد که با پیشرفت ۷۰ درصدی در دست اجرا است.

تغییرات مدیریتی در راستای ایجاد تحول و خدمت به مردم است

سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه از همه افراد خدمت گذار تقدیر و تشکر می‌کنم اظهار کرد: تغییر و تحول های مدیریتی برای خدمت گذاری بهتر به مردم ایجاد می شود و  این تغییر تحول‌ها برای این نیست که مسئولان نمی‌توانند کار کنند بلکه برای این است که مسئولان جدید شوق خدمت گذاری بیشتری خواهند داشت.

او ضمن تقدیر و تشکر از مردم و مدعوین، شورای تامین و امام جمعه شهرستان چرام گفت: امروز اینجا حضور پیدا کردیم تا فردی خدمتگزار، انقلابی را به عنوان فرماندار شهرستان جدید معرفی کنیم و امیدوارم این فرد با مردم صادق باشد و در کنار مردم برای خدمتگزاری بهتر در رفع مشکلات شهرستان چرام قدم بردارد.

احمدزاده با بیان اینکه ۵۰ میلیارد تومان برای بیمارستان چرام، ۴۰ میلیارد تومان برای تصفیه خانه آب، ۱۰۰ میلیارد تومان برای جاده دهدشت و چرام و اعتبارات دیگری برای رفع برخی پروژه‌های شهرستان چرام در نظر گرفته شده عنوان کرد: امیدوارم فرماندار جدید با تدابیر خاص در رفع مشکلات شهرستان چرام با همکاری مردم و مسوولان تلاش نماید.

در پایان این مراسم عبدالرحمان توفیقیان به عنوان فرماندار جدید شهرستان چرام معرفی و از زحمات آقای فتاحی تقدیر شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.