استاندار خراسان جنوبی بر نگاه ویژه و منحصر به فرد استان به سرمایه گذاران تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه جمع بندی بازدید‌های خود در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند ضمن تبریک روز پرستار و عرض خدا قوت به کادر پرستاری و درمانی استان، گفت: نگاه ما به سرمایه گذار در استان باید تغییر کند و به این باور برسیم که در خراسان جنوبی، چیزی مهمتر از سرمایه گذار و کاری اولی‌تر از سرمایه گذاری نداریم.

او گفت: این موضوع را به عنوان نماینده عالی دولت در نخستین شورای اداری به مدیران متذکر خواهم شد که کار سرمایه گذار در اولویت همه برنامه‌های دستگاه هاست.

قناعت گفت: سرمایه گذار با کاری که انجام می‌دهد اشتغال و رونق اقتصادی ایجاد کرده، باعث کاهش تبعات سیاسی و اجتماعی در جامعه می‌شود و در نتیجه امنیت ایجاد می‌کند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران باید به دنبال کار سرمایه گذاران و پاسخ به مطالباتشان باشند.

او گفت: مدیران اگر می‌دانند منع قانونی وجود ندارد، باید نسبت به اخذ مجوز‌ها اقدام کنند، من هم حمایت خواهم کرد.

قناعت گفت: سه چهارم مشکلات سرمایه گذاران در استان و به دست خودمان باز می‌شود و تنها یک چهارم به پیگیری در مرکز نیاز دارد که بنده با جدیت دنبال خواهم کرد.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی، صفدری زاده رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی را فردی دلسوز نظام خواند که با نگاه انقلابی و کاملاً جهادی وارد میدان شده تا شرایط را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کند.

او به مشکلات تأمین گاز و برق برخی واحد‌ها اشاره کرد و گفت: انتظار این است که گاز و برق این مجموعه حداکثر تا دو ماه دیگر برطرف شود.

قناعت با صدور دستورات لازم در خصوص تخصیص ۱۰۰ درصدی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تملک و دارایی اختصاص یافته به پروژه تکمیل شبکه برق منطقه ویژه، گفت؛ در بازدید بعدی که دو ماه دیگر انجام خواهد شد، این دو موضوع در مطالبات سرمایه گذاران نباشد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مشکل تأمین گاز این مجوعه نیز به زودی حل می‌شود.

انتهای پیام/ ر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.