حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: تهدیدها نشان دهنده ترس و اضطراب در مواجه با شکست‌های اخیر دشمنان در منطقه و بخش سایبری است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه سمنان به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور امام خمینی (ره) در سال ۶۳ اشاره کرد و گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی به بازسازی انقلابی فرهنگ تاکیددارند چرا که فرهنگ زیر بنای امور اجتماعی، اقتصاد و تولید است.

وی گفت : کمبودها ، مسائل و مشکلات فرهنگی باید با اقدامات عاقلانه و اندیشمندانه مردم و مسئولانبرطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان به تهدیدهای اخر سران رژیم صهیونیست در مقابل آزمایش پدافند هوایی ایران اشاره کرد و گفت : این تهدیدها نشان دهنده ترس و اضطراب آنان در مواجه با شکست‌های اخیر آنها در منطقه و بخش سایبری است.

وی گفت:دشمنان بدانند، ملتی که پشتوانه‌ رهبر و دولت است نه تنها از این تهدید‌های توخالی هراسی ندارند بلکه روز به روز مقاوم‌تر خواهد شد تا شاهد زوال غده سرطانی صهیونیست در جهان اسلام باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از کادر درمان به عنوان سربازان خط مقدم جبهه سلامت در دوران کرونا قدردانی کرد و گفت:۶۶ پرستار در دو سال اخیر در جبهه مقابله با کرونا به شهادت رسیدند و امیدواریم با همکاری مردم در پوشش کامل واکسیناسیون و رعایت بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی ، ریشه این ویروس منحوس خشک شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با گرامیداشت سالگرد شهادت سومین شهید محراب، آیت الله دستغیب گفت: شهید محراب آیت الله دستغیب با آثاری که در تحولات انقلاب اسلامی داشت، شخصیتی ملی به شمار می‌رود.

انتهای پیام /گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.