مراسم گرامیداشت روز پرستار در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مراسم گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار امروز (جمعه ۱۹ آذر ماه) در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، از تلاش مجاهدانه و ایثارگرانه فرشتگان سفیدپوش تقدیر کرد.

او از عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای پیگیری مطالبات و ساماندهی جامعه پرستاری استان خبر داد و گفت: از مجموع ۶ هزار پرستار مراکز درمانی گیلان، ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در مراکز دولتی و یک هزار و ۵۰۰ نفر در مراکز خصوصی و نیمه دولتی فعالیت می‌کنند.

ضرورت رسیدگی به مشکلات شغلی و مطالبات بحق جامعه پرستاری کشور

مراسم امروز گرامیداشت روز پرستار در گیلان همچنین با حضور مجازی و ارتباط تصویری حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور که در یازدهمین سفر استانی دولت در خرم آباد بود، برگزار شد.

رئیس جمهور با گرامیداشت روز پرستار و بهورز بر ضرورت رسیدگی به مشکلات شغلی و مطالبات بحق جامعه پرستاری کشور تأکید کرد و گفت: پرستاران کشورمان در دوران مقابله با شیوع کرونا، با ایثار و صبوری به یاری بیماران شتافتند و این تلاش مجاهدانه، مصداق تأسی از سیره حضرت زینب کبری سلام الله علیها است.

او در این ارتباط تصویری به جامعه پرستاری قول داد که معاون اجرایی ریاست جمهوری را برای پیگیری مجدانه خواسته‌ها و مطالبات شغلی آن‌ها مأمور کند و از روند رسیدگی به این خواسته‌های قانونی حمایت کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.