روزبه حصاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می‌گوید که سریال «بچه مهندس ۳» بسیار برای او پربرکت بوده و از نقش‌آفرینی در آن بسیار خوشحال است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،روزبه حصاری پس از چندسال دوری از تلویزیون با سریال«بچه مهندس ۳» به کارگردانی علی غفاری به تلویزیون بازگشت و بعد در سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی ایفای نقش کرد.

ما هم دوست داشتیم به ماجراها و حواشی مربوط به سریال «بچه مهندس ۴» بپردازیم، اما روزبه حصاری تمایل نداشت که درباره آن صحبت کند و دلیلش هم این بود که «وقتی در کاری حضور نداشتم درباره آن صحبت نمی‌کنم.» به همین دلیل اتفاقات پیش از ساخت «افرا» را نادیده گرفیتم و به بازی‌اش در این سریال پرداختیم.

در ادامه بخشی از گفت‌وگو با بازیگری که از تئاتر شروع کرد و با تلویزیون به شهرت رسید را بخوانید.

اول از همه به این ماجرا بپردازیم که چرا از «بچه مهندس ۴» جدا شدید؟

من درباره کاری که در آن بازی نکردم صحبت نمی‌کنم، اما بازی در «بچه مهندس ۳» برای من تجربه خوب و پربرکتی بود و از اعتماد علی غفاری ممنونم و خوشحالم که فرصت بازی کردن برای این کارگردان را داشتم.

پس از «بچه مهندس۳» یکسال فعالیتی انجام ندادید تا رسیدیم به سریال «افرا» و با چهره سمپاتیک و مهارت‌تان توانستید بازخورد خوبی را از مخاطبان دریافت کنید. درباره این سریال توضیح دهید.

من توی این جهان دو کار بلدم؛ یکی بازیگری و دیگری خوانندگی. بازیگری را از مسیر تئاتر شروع کردم و موسیقی را از نوازندگی. البته احتمالا راه‌های دیگری هم وجود داشت اما فکر کردم که این روش علمی‌تری است. ضمن اینکه چهره خاصی هم ندارم. شما نمی‌توانید هم به پارسا پیروزفر بگویید خوش چهره هم به من. اصلا اینگونه در زیبایی‌شناسی دچار مشکل می‌شویم(با خنده)! درباره «افرا» هم باید بگویم این سریال بینندگان زیادی داشت و بازخوردهایی که من در سطح شهر می‌گیرم همچنان اعجاب‌انگیز است و حتی طیف مخاطبان من تغییر کرده است.

مخاطبان وقتی شما را می‌بینند، بیشتر بازی‌تان در «بچه مهندس» به یادشان می‌آید یا سریال «افرا»؟

کاملا نسبی است. حتی گاهی اوقات من را با سریال «یادآوری» به خاطر می‌آورند. این چند کاری که در تلویزیون و با آدم‌های درجه یک انجام دادم، بسیار متفاوت از هم هستند و می‌توانند طیف‌های گوناگونی از مخاطبان را در بر بگیرند. واقعا هر کاری مخاطب خودش را دارد و نمی‌توان کمتر یا بیشتر تعیین کرد.

این را هم فراموش نکنیم که در سریال‌ها شما همیشه شخصیت تلخی داشتید. وقتی مخاطبان شما را می‌بینند، انتظار دارند با شخصیت خودتان مواجه شوند یا شخصیت بازیگری تان؟

آنجایی که من زندگی می‌کنم کف کوچه و خیابان است و مخاطبان من هم دقیقا همان جا هستند. در آنجا نوع گویش و پوشش من برایش اهمیت دارد نه تعداد فالوئرهای من در اینستاگرام. اینکه کارهایت تا چه اندازه دنبال می‌شود، فقط در رسانه تعریف می‌شود. کف خیابان این موارد فاقد معناست.

در سریالی بازی کردم، یک ‌نفر من را در خیابان دید و گفت این چه سریالی بود که در آن بازی کردی آقای حصاری؟! گفتم درست که یکسری ایراد داشت، اما تا این اندازه هم بد نبود. گفت نه ما آن یکی کارِ خوب را از شما دیده‌ایم، این چی بود که بازی کردی؟ گفتم چشم! من دیگر پیشنهادهای شبیه به فلان کار که گفتید را قبول نمی کنم، اما شما هم در عوض راه معقول تری برای تأمین هزینه های سرسام آور زندگی به من معرفی کنید! گفت یعنی الان شما لنگ هزینه زندگی هستی؟ گفتم چه بهتر که باور نمی‌کنید، گویا ما خوب بلد بوده ایم که صورتمان را با سیلی سرخ نگه داریم.

دوباره به سریال «افرا» برگردیم، این سریال پس از زمان‌های زیادی توانست دوباره برای مخاطب جذاب باشد. بازیگر و شبکه همان است که همیشه وجود دارد، اما چرا در این سال‌ها به غیر از سریال‌های طنز فقط «افرا» موفقیت‌آمیز بود؟

در تیمی که مربی، ساختار فنی مناسب، لباس و زمین تمرین مناسب ندارد، لیونل مسی را بگذارید فوروارد، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ در نهایت ۴ گل به ثمر می‌ رسد، اما موفقیتی حاصل نمی‌شود، چون کار گروهی وجود ندارد. در بقیه موارد هم این موضوع وجود دارد اما اینکه در این زمین بازی «افرا» به موفقیت رسید به این دلیل است که کار به صورت گروهی انجام شد.

شما دو بازی در سریال‌های «یادآوری» و «افرا» داشتید که در آن‌ها تا پای چوبه‌دار رفتید، اما به بخشش ختم شد. اتفاقی که اخیرا هم برای آرمان عبدالعالی و غزاله شکور افتاد. این بخشیدن و نبخشیدن ناشی از چیست؟

درباره نتیجه صحبتی نمی‌کنم، اما معتقدم هر دو خانواد قربانی خشم و خشونت هستند. خانواده‌ای که در فضای خشم بزرگ شده، فرزندی را در همان فضا تربیت می‌کند و آن خشم سرکوب می‌شود و در نهایت تبدیل به یک جنایت می‌شود. چرا که به نظرم ما اساسا مردم عصبانی‌ای هستیم. همین هفته اخیر، شاهد سانحه تصادف جزیی بودم که اتفاقی ساده داشت تبدیل به یک بحران و چه بسا حادثه ای غیرقابل جبران می شد! خب در این باره کدامیک از طرفین مقصر است؟ به خدا که هیچ کدام! این واکنش‌های تند، در واقع یک انفجار تلنبار شده از خشم است.

همین خشم نسبت به روابطی که در سریال «افرا» به نمایش در می‌آمد هم وجود داشت و باعث شد بخش‌هایی از سریال کوتاه و یا حذف شود. همین موضوع به پایان‌بندی آسیب زد. مهدی سلطانی هم در رابطه با این موضوع پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد. درباره این موضوع توضیح دهید.

سکانس پایانی بر اساس متن همین بود که نمایش داده شد. دوئلی بین وحید و مسعود بود. اینکه چرا و چند دقیقه از سریال کوتاه شده است را باید از مسئولان پرسید، ولی موضوعی که وجود دارد، این است که ما به عنوان بازیگر با روحمان بازی می‌کنیم و ثانیه به ثانیه و فریم به فریم برای کارمان وقت می‌گذاریم. زمانی که بخشی از کار حذف می‌شود، حتما ناراحت می‌شویم. اما نمی‌دانیم که چرا بخش‌هایی از سریال کوتاه شد.

این را بگویم که من به عنوان بازیگری که تا حدودی کارم دیده‌ شده و زیر ذره‌بین هستم، مجبور شدم به سمت کارهایی رو بیاورم که هیچ ارتباطی به بازیگری نداشت. به طور مثال تدریس شیمی انجام دادم. از دوران دانشگاه کمی شیمی بلد بودم، روش تدریسی از استادم گرفتم و تدریس کردم، یک ساز بلد بودم و نواختنش را به چند نفر آموزش دادم. حالا در این شرایط، معدودی از افراد فکر می‌کنند ما بازیگران نیاز به کارهای جانبی دیگر برای امرار معاش نداریم.

برای بازی در «افرا» کاندیدای دریافت جایزه از دوره اخیر جشن حافظ شدید. هر چند جایزه به شما نرسید اما کمی حاشیه ایجاد شد. نظرتان درباره این موضوع چیست؟

بسیار ممنون از جشن بزرگ حافظ که من را قابل دانستند. به هرحال اینکه اهل فن صحه‌ای روی کار آدم بگذارند باعث ایجاد انگیزه برای ادامه مسیر می‌شود و بسیار ارزشمند است. ضمن اینکه کاندیدا شدنم در «افرا»، حاصل یک کار گروهی بود. برای اهدای جایزه هم شکی وجود ندارد. برای من همین که در کنار دوستان و همکاران کاربلدم کاندیدا شدم، بسیار امیدوار کننده بود، اما موقع خروج از جشنواره دوستی به من گفت روزبه ناراحت نباش. هرچند من ناراحت نبودم و اینکه پیشکسوتان این حرفه را ملاقات کردم، اتفاق خوبی بود.

نظر شما درباره معرفی فیلم «قهرمان» به اسکار چیست؟

به هر حال بین اهالی سینما که اهل فن هستند، تصمیم می‌گیرند فیلمی را برای اسکار انتخاب کنند و از آنجا که آقای فرهادی تاکنون افتخارآفرینی زیادی برای کشورمان انجام داده و همیشه سینماگران دنیا منتظر تماشای آثار آقای فرهادی هستند، چه انتخابی بهتر از فیلم «قهرمان». در هر حال سالهاست به واسطه حضور بزرگانی چون عباس کیارستمی، بهمن فرمان‌آرا و ناصر تقوایی توجه جهان به سینمای ایران جلب شده است. به این موضوع می‌توان به عنوان یک ارزش نگاه کرد. اگر موفقیتی که فرد به دست می‌آورد حاصل توانایی شخصی‌اش باشد هم، باز آن را برای خود می‌دانیم در واقع موفقیت «قهرمان» موفقیت همه ماست و من برای ایشان احترام قائلم. ضمن اینکه فیلم های «دشت خاموش»(احمد بهرامی) و «جاده خاکی» (پناه پناهی) را هم دیده ام و به نظرم کاملاً پتانسیل آنرا داشتند تا در مراسم اسکار دیده شوند و چه بسا مورد تقدیر قرار گیرند. با این حال تصمیم نهایی را هیأت کارشناسی انجام داد تا در نهایت «قهرمان» راهی اسکار شود.

منبع:خبر آنلاین

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۵ تير ۱۴۰۱
ایناییکه در حال تخریب روزبه حصارین هوادارای رهبرین کامناشون تمام کلماتش توی سایتا و اینستا پره و مشترک فعلا شما هوادارای رهبری عروسی گرفتین دارید خودتونو جر میدید حاشیه سازی هم تو خونتونه جنبه انتقادم ندارید میگید فنای فیک حصاری همین فنای حصاری از وقتی که از بچه مهندس ۴ کنار گذاشته شد ۹۰ درصدشون دیگه سراغ بچه مهندس چهارو نگرفتن فقط گهگاهی از فصل سه پست میزاشتن. بعد فصل سوم اعتراضی ب بازی حصاری نبود حتی بخاطر اون فصل چهارو درخواست کردن عوامل قصد ساختو نداشتن ب گفته ی خود بازیگرای سریال اما کلی انتقاد و اعتراض ب بازی رهبری شد اول به جایگزین شدنش بعدشم ب بازیش توی سریال ک میگفتن خشک و مصنوعیه
انقدم نگین حصاری شبیه نیست خیلی هم شبیه مانی بود توی برنامه دست در دست دوسال پیش دعوت شده بودن خیلی شبیه هم بودن قیافشونم و چهرشون شبیه هم بود حتی خود روزبه حصاری از بینندگان فصل اول بود و دو رو جسته گریخته دیده بود و بخاطر شباهتی ک ب گفته علی غفاری داشت اومد چن نفرم گفته بودن، و کاملا ب نقش جواد میومد ولی آقای رهبری ب گفته خودشون زحمت نکشیدن فیلمی رو که ادامه دار و معروفه و چن فصلیه رو فصلای قبلشو ببینه و فیلمنانشونو مطالعه کنه ب گفته خودش توی مصاحبش باز نگید حاشیه سازی فنای حصاری اینو خودش گفته اسکلا..
حصاری الان سر پروژه زنگار فیلم سینمایی زنگاره
درجواب اون دختره ی عقده ای ارغوان آقای حصاری توی اون ایام فیلمبرداری بچه مهندس ۴ توی افرا و یه سریال دیگه بازی می‌کردن توی اون ۵ ماه فیلمبرداری بچه مهندس عکس و فیلم پشت صحنه اش منتشر شد چن تا از بازیگرای بچه مهندس ۴ هم گفته بودن ایشون سرپروژه و سریال دیگه بودن عباس جمشیدی فر رو ک ایشالا میشناسید با نسیم باقریان و چن تا بازیگر دیگه ی سریال؟!! لابد ایشونم فن حصارین ک میگن سر یه پروژه دیگه بوده
Iran (Islamic Republic of)
ریحون
۲۳:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
بنظر من روزبه خیلی عالی توی همه ی سریال ها عالی بازی کردن خودتون میدونین که بعد از سریال بچه مهندس 4 افرا پخش شد پس روزبه توی شمال فیلم برداری داشتن پس برای هممین تو بچه مهندس 4 نبودن و من میدوم گفتن که درخواست 700 میلیون کرده و واقعا این منطقی نیست و بنظر من روزبه بیشتر به یونا و مانی میومد و فصل چهار رو هم اگه خودشون بازی میکردن بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
روزبه حصاری مدلینگ شده
Iran (Islamic Republic of)
امیر رضایی
۱۲:۳۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
چه از خود متشکری تو آقای حصاری بعد افرا ی پروژه سریالی هم بهت پیشنهااد ندادن فقط در حال بیکاری الافی و گشت و گذاری
Iran (Islamic Republic of)
یکتا
۱۲:۰۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
آقای حصاری خوشم میاد مهشید جوادی رو آدم حساب نمی کنی و بعد از خبرگزاری فارس زدی آنفالوش کردی و دیگه هم محل ندادی بهش لیاقت شما بازی با بازیگران بزرگی مانند خانم الناز حبیبی هستی مهدوی المیرا دهقانی ... هست
Iran (Islamic Republic of)
نصیریان
۱۱:۰۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
حصاری از اولم حضورش برای فصل ۴ قطعی نبود گفته بودن شاید بازیگر دیگه ای رو برای جواد در نظر بگیرن دقیق یک ماه بعد از اتمام فصل سه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
خیلی بازیگر خوبی نیستی آقای حصاری مخصوصا تو افرا
Iran (Islamic Republic of)
ج
۱۸:۲۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
اصلا اتیش گرفتن و حسودی نیازی نیست عوامل بچه مهندس هم هر چقدر دلشون میخواد ادامه بدن با اقای رهبری یا هر کس دیگه....
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۱:۲۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
روزبه حصاری فکر کرده شهر هرته اینطور راحت به ما توهین میکنه مایی که عاشق این سریالیم حصاری که اینطور راحت دزوغ تحویل میدی چهارتا بچه حرفتو باور کنند ما که میدونیم پول زیاد خواستی یکی از عوامل بچه مهندسم گفت ازت مدرک دارن وقتی درخواست پول نجومی کردی و کارو خوابوندی چند روز
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۱۵:۲۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
همون بچه مهندس سه مزخرف ترین فصل بود مخاطبایی که تا قسمت پایانی منتظر جواد مژگان بودیم نشد هنوز یادم نرفته با سیل انتقاد روبرو شدید در قسمت پایانی ؛باز با کمال پرویی این مرضیه خانم عقد گرفتید براش فصل ۴ انگار سالها دلباخته هج بودن آقای حصاری خودتم گفتی به عنوان یک مخاطب موافق زوج جواد جوادی و مژگان بودی و گفتین نمیشود رفت با یک دختر خانم تازه همین ماه قبل آن حرفاتان را دیدم با خانم چهره پرداز کامنتم ردو بدل می کنید هنوز خخخ .قسمت پایانی در پیج خودت هم نوشته بودن و نوشته بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
آره پول زیاد خواست فن پیجاشم از حسادت همه جا تخریب کردن سریالو ...اخرش خودشون ضایع شدن بیننده سریال خیلی بالا بود تو ماه رمضان پیج بازیگر فصل چهارو بچه مهندس و روابط عمومی صداسیما درخواست ادامش میشد خیلیام میگفتن کاش از سه رهبری بازی میکرد الانم خبر ادامه سریال اومده طرفدارای این آقا دارن آتیش میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
اونایی که فک کردن حالا ویو بچه مهندس ۴ بالاس باید بگم روی ویو نباید حساب کرد چون رضایت افراد مهمه با رای ها که خیلی کسی از بچه مهندس چهار افتضاح راضی نبود با اون بازی افتضاح در فصل چهار
Iran (Islamic Republic of)
سوگند
۱۵:۴۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
نادان با پونصدتا یا هزارتا کامنت تخریب که بیشترشونم ی مشت فن فیک و عقده ای حصاری بودن به نتیحه رسیدی بچه مهندس بد بود خخخخخ اینا دربرابر میزان بیننده سریال عددی نیست برو سریالای دیگه حصاری جونتو ببین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
آره دستمزد خیلی بالا میخواست تهیه کننده پرتش کردن بیرون
Iran (Islamic Republic of)
Arghavan
۱۳:۴۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
حصاری از وقتی از بچه مهندس بیرونش کردن چهار الی پنج ماه تهران بود فن پیجاش دروغ می گن سر افرا بود
Iran (Islamic Republic of)
ارغوان داوری
۱۱:۱۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
حصاری همان سر فصل چهار وقتی بیرون شد از پروژه تا چهار ماه تهران تشریف داشت سر افرا نبود الکی فن پیحاش میگن چون افرا بود بازی نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
سریالای ماه رمضون امسال آدمو یاد پارسال میندازه قصه عاشقانه جوادو مرضیه تو فصل چهار الان نغمه قید هاشمو زد نجلام سیلی بدی به عبد زد
Iran (Islamic Republic of)
آرش طاهرپور
۱۸:۴۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
زودتر فصل پنج شروع بشه با بازی محمد رضا رهبری
Iran (Islamic Republic of)
شاکردوست
۱۰:۲۷ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
الان دوباره رفتم تو تلوبیون ویو افرا ۸ میلیونم نیست تازه ۷ میلیونه خخخخخخخخخخخ نصفه بچه مهندس چهاره بچه مهندس چهار نزدیک به چهارده میلیونه
Iran (Islamic Republic of)
مهلا شاکر دوست
۱۰:۲۳ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
عجیب آدم دورویی هست این حصاری ...سریال افراشم چرت بود با کلی انتقاد روبه رو شد بعدم بیننده بالایی نداشت الکی بزرگش کردن اون موقع که افرا پخش شد سریالای خوبی در حال پخش نبودن در رقابت با خودش پربییننده شد خخخخخ ویو تلوبیونشم ۸ میلیون، تو پیج سریال و کارگردانش پر بد و بیراه
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۱:۳۱ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
آره بیشتر کامنتای پیج حصاری فیکه یک پست از افرا رو فن پیجاش کلی پیج فیک ساختن همینطور با اکانت های خودشون کلی کامنت گذاشتن رسوندن بالای پنجاه هزار دوتا پست هم آهنگشه یک میلیونی کردن با یک سکانس
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۵۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
سلام روزبه میگم سخنت نیست بیشتر کامنتای پیجت فیکه هر پست شاید هزارو پونصد یا دوهزار کامنت واقعی داشته باشی مخصوصا دوتا پستی که فن پیجات کلی پیج فیک زدن یک میلیونیش کردن
Iran (Islamic Republic of)
شقایق
۱۹:۳۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
بچه مهندس سیاسیه به درد تو نمبخورد همون سه رم بازی نمیکردی بهتر بود البته سه از اخراش سیاسی شد پنجش که داغون تر
Iran (Islamic Republic of)
نیکزاد
۲۱:۴۴ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
محمد رضا رهبری در بچه مهندس چهار خیلی زیبا و با احساس ایفای نقش کرد منتظر فصل 5 با بازی محمد رضا رهبری
Iran (Islamic Republic of)
میترا تقی پور
۰۵:۰۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سریال جدید چی داری حصاری؟ در کل بهتر که فصل چهار نبودی من رهبری بیشتر به دلم نشسته تو کارات موفق باشی
Iran (Islamic Republic of)
طاها مظفری
۲۲:۳۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
خوب شد از بچه مهندس بیرونت کردن با اومدی بیرون با این سریال به جایی نمیرسی هیج جا بهش توجه نمیشه هیچ جشنواره ای چون سفارشیه
Iran (Islamic Republic of)
کامران وردی
۱۲:۵۶ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
منتظر فصل 5با بازی محمد رضا رهبری
Iran (Islamic Republic of)
آرون قبادخانی
۰۸:۲۷ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
به نظرم نقش جواد به رهبری بیشتر نشست شباهت فوق العادش به نوجوانیش دوما فیلمش از اواخر فصل سه به شدت سفارشی شده آقای حصاری خوب کردی فقط یک فصل بازی کردی
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۷:۵۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام من منتظر فصل پنجم هستم با بازی محمد رضا رهبری
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۶:۵۳ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
درسته که اقای رهبری خوب بازی کرد ولی اقای حصاری با تمام حس بازی کردند که ایشون اونطور نبودند
Iran (Islamic Republic of)
کاوه امینی
۲۱:۵۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
محمد رضا رهبری بازیگر بااخلاق و خیلی خوبی هست منتظر فصل پنج باهاش❤
Iran (Islamic Republic of)
بهمنی
۰۸:۵۷ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
محمد رضا رهبری بیشتر شبیه مانی رحمانی هست
Iran (Islamic Republic of)
رزیتا بهاری
۲۱:۳۰ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
محمد رضا رهبری خیلی خوب بازی کرد ‌❤❤❤❤❤❤❤❤
Iran (Islamic Republic of)
حلیمه نریمانی
۱۰:۳۳ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
تو سریالای جدیدت بدرخشی آقای حصاری
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا اکبری
۱۵:۲۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
آقای محمد رضا رهبری عالی بازی کردن منتظرم فصل پنجمم با بازی آقای رهبری ساخته شود زودتر
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۱:۲۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام آقای روزبه حصاری شما در بچه مهندس عالی بودی ولله من هر وقت سریال شما رو میبینم همیشه چهرم خیس میشه از گریه این و باور کن آخه چجوری جلوی دوربین گریت میاد این بهم بگو من هم شروع ب گریه کردن ای کاش تو فصل ۴ دورت بازی میکردی که چی میشه اگه تا آخر نقشت تموم میکنی چیزی کم نمیشه اتفاقا خیلی هم دلنشین تو دل مردم میشی آیت هم مشکلات رو سرت هوردن از خانه‌ی مهر تا آخر عذاب سختی گذروندی خدا قوت انشالله فصل ۵ هم داره ک بازم دوباره چهر یه زیبایت ببینیم وسرگرمی بشیم بخدا تنها چیزی بود سریال روزبه منو و سر گرم مینه وقتی فصل ۴ تموم شد افسرده شدم چقد خوب بود ای کاش دوباره نقش خوبی انتخاب بهت میدن دوستتون دارم خدا قوت اگه شما بت انترنت ارتباط دارید خودت آقای روزبه پیامو جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
رویا علی پور
۰۹:۰۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام خدمت بازیگر بچه مهندس سه شما بازیگر خوبی هستید من بچه مهندس چهارو هم دیدم چون رهبری به دلم نشست امیدوارم پنجشم با بازی رهبری بسازن زودتر
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی آرمان
۱۳:۵۵ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام آقای حصاری من آقای رهبری را در بچه مهندس چهار خیلی دوست دارم این هم اشاره کنم بازی شما از مهشید جوادی خیلی بهتره مهشید جوادی بازیگر خوبی نیست تو نوار زددم بازی میکنه اونجام خوشم نیومد
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا فخیم
۱۸:۴۲ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
من از خانم جوادی خوشم میاد مخصوصا در بچه مهندس و عمودی ها و آنام
و آقای رهبری بهتر از آقای حصاری بازی کردن
Iran (Islamic Republic of)
پیام کردی
۰۸:۴۱ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
فصل چهار بچه مهندس اولش اعتراض داشتم نبودی اما بعدش به رهبری عادت کردم خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
مبینا حسینی خواه
۱۳:۴۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
توهین به شما نباشه آقای حصاری من اوایل مخالف آقای رهبری بودم اما بعدش خیلی ایشونو پسندیدم به نظرم ایشون بهتر بودن شماهم در نقشایی که پیشنهاد گرفتید بدرخشید
Iran (Islamic Republic of)
سیمین مولایی
۱۳:۱۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
خیلی بازیگر از خود راضی و مغروری هست بدون فن پیجاش هیچی نیست تا کامنتای پیجشو با هم متحد میشن فیک یک میلیونی میکنن این هم با افتخار استوری می کنه خجالتم نمیکشه با کامنتای فیک
Iran (Islamic Republic of)
ساغر قاسمی _همدان_
۱۱:۱۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
به نظرمن بهتر که بچه مهندس چهار بازی نکردی چون زیاد به جواد دوفصله اول شباهت نداری از رهبری خوشم نمیاد زیاد پیگیر فیلمو سریالاش نیستم اما برای جواد بهترین بود❤
Iran (Islamic Republic of)
ناصر ولی زاده
۱۳:۲۲ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
بچه مهندس چهار فقط بعضی قسمتاش بد بود بیشتر قسمتاش عالی بود ممنونم از باریگر نقش جواد محمد رضا رهبری لطفا فصل پنج هم حضور داشته باشید آقا رهبری
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی جعفری (کرمانشاه)
۲۲:۱۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
فصل چهار خیلی زیبا بود رفافت جواد جوادی با بهروزم قشنگ بود خواهشا اینقدر رفیق بازی نکنید بسته دیگه فصل بعدم اگر ساختید ی رفیق واسه جواد بسته آقای رهبری عالی بودن ممنون از بازی خوبشون منتظر درخشش مجدد اقای رهبری در فصل پنجم هستم .آقای حصاری شما اگر مردم برات مهم بودن اینطور رفتار نمیکردی و سریالی که خیلیا دوسش دارنو تخریب نمی کردی برو با همون فن پیجات خوش باش
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۱:۰۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
بنظرم فصل چهار تاسف برانگیز ترین فصل ها ی بچه مهندس بود کلا بازیگراش بی احساس تر نسبت به فصل قبل بودند اگه مسعود وقاسم رو حذف نمی کردین خیلی به فیلم بیشتر کمک می کرد حداقل انقدر ضعیف نمی شد
Iran (Islamic Republic of)
سما قربان نژاد از تنکابن
۱۴:۴۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
چقدر آدم مغروریه این حصاری خوشم نمیاد ازت بهتر که فصل چهار نبودی
Iran (Islamic Republic of)
رز
۰۳:۲۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
اقای حصاری ما فقط به بچه مهندس با بازی شما علاقه داشتیم فیلم هم حیف شد بچه مهندس هم خیلی خراب شد اصلا جذابیت نداشت
Iran (Islamic Republic of)
رابی محسنی زاده
۲۲:۱۹ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام من رابی محسنی زاده هستم من از سریال بچه مهندس ۳ خوشم اومد والبته آقای حصاری اون فیلم رو خوب کرد ، ممنونم آقای حصاری دوستون داریم خدانگهدار. ❤❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۲ دی ۱۴۰۰
اقای روزبه حصاری در هر فیلم زیبا بازی کردند براتون ارزوی سلامتی دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۰ دی ۱۴۰۰
واقعا حیف شد که روزبه حصاری در فصل چهارم بچه مهندس نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۹ دی ۱۴۰۰
سلام آقای روزبه حصاری اصلا دوست ندارم بچه مهندس 4 رو نگاه کنم چون نقش شما خیلی متفاوته خیلی عالی وزیبا بازی میکردین خیلی حیف شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۹ دی ۱۴۰۰
آقای روزبه حصاری شما بازیگر عالی هستید و در هر فیلم و سریال خیلی عالی بازی کردید در مخصوصا در بچه مهندس ۳ ولی چرا در بچه مهندس ۴ نبودین؟ آخه این فیلم بدون شما هیجان و زیبایی خودش رو از دست داد کاش در بچه مهندس ۴ شما بودین ولی من طرفدار شما هستم و شما عالی نقشتان را بازی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۹:۰۵ ۱۶ دی ۱۴۰۰
جناب آقای روزبه حصاری عزیز شما در هر سریال خود عالی هستید و من طرفدار سریال ها و موسیقی های شما هستم شما در هر فیلم نقش خیلی خوبی دارید واقن که بازیگر عالی هستید مخصوصا بچه مهندس ۳ که خیلی فیلم زیبا و جذابی است و طرفداران زیادی دارد
ولی حیف که شما در بچه مهندس ۴ نیستید و بازی نکردید فیلم بچه مهندس ۴ بدون شما از جذابیت رفته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۵ دی ۱۴۰۰
واقعا حیف شد اقای حصاری تو بچه مهندس چهار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۱۵ دی ۱۴۰۰
واقعا اقای حصاری در این نقش خیلی خوب بازی کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۲ دی ۱۴۰۰
به آقای روزبه حصاری
به نظر من اگر که شما ازدواج نکردین میتونید با خانم مهشید جوادی که اگر ازدواج نکردند ازدواج کنید
من شما را در آی فیلم دیدم
حس می کنم شما جدی خوش اخلاق و.... هستید
خدانگهدار
Iran (Islamic Republic of)
کوثر
۰۷:۵۲ ۱۲ دی ۱۴۰۰
واقعا شما خیلی خوب بازی کردید وکاش دوباره درفصل ۴سریال بچه مهندس بودید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۱ دی ۱۴۰۰
واقعا سر یال بچه مهندس رو که قرار بودشخصیت اصلیش عوض بشه و دوستاش یکدفعه ناپدید بشن باید با پایان یافتن فصل 3 خاتمه میدادن، فصل چهار انگار ادامه یافته فصل 3 نیست واقعا
حیف شد سریال خیلی خوبی بود جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۱ دی ۱۴۰۰
سلام به آقای روزبه حصاری من خیلی دوست داشتم شما در سریال بچه مهندس 4بازی کنید ولی حیف شما به جواد جوادی بیشتر میخوردید
شما هم بازیگر خوبی هستید و هم در نقش جواد جوادی خیلی خوب بازی کردید
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۲۳:۴۲ ۱۰ دی ۱۴۰۰
سلام. حیف که تمام زحماتت روزبه. در بچه مهندس 4 هدر رفت.
یک فیلم سردرا متآسفانه تهیه کردن. با بازیگران خیلی سرد.
جای تآسف برای کارگردان این فیلم که نتوانست هدف فیلم را
به آخر برساند.. خوب بود همان بچه مهندس 3باقی میماند.
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۵:۲۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
اقای روزبه حصاری