نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید حقوق ملت ایران احقاق شود تا آمریکا بتواند به برجام برگردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک گفت: لغو تحریم‌های چند جانبه، آزاد شدن پول‌های بلوکه شده ایران و آزاد شدن روابط بانکی از جمله حفوق ملت ایران است که با احقاق آن‌ها آمریکا می‌تواند به برجام بازگردد.

آیت الله در‌ی نجف آبادی ملت ایران را ملتی باهوش دانست و افزود: گرچه ملت ایران بر احقاق حقوقش اصرار دارد، اما فریب توطئه‌های دشمن را نمی‌خورد و دست از آرمان‌های خویش برنمی دارد.

او با بیان اینکه باید حقوق ملت رعایت شود تا مردم آسیب نبینند اضافه کرد: باید حقوق ملت در بخش‌های دیگر از جمله انرژی صلح آمیز هسته‌ای به رسمیت شناخته شود.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه مشکلات کشور از جمله کم آبی با درایت و برنامه ریزی قابل حل است بیان کرد: اکنون معیشت مردم و تامین آن از اولویت هاست و باید با برنامه و نظارت مورد توجه باشد تا از دغدغه‌های مردم کم شود.

او همچنین با اشاره به میلاد حضرت زینب (س) روز پرستار را به جامعه پرستاری و کادر درمان تبریک گفت و افزود: در موضوع مقابله با کرونا این قشر تلاش و فداکاری‌های زیادی داشتند و البته با بسیج امکانات استان، استان مرکزی در زمینه مقابله با این بیماری رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.