سردار اوصانلو بابیان اینکه حضور حاج قاسم زمینه ایستادگی بین مردم منطقه را ایجاد کرده و زمینه ساز پیروزی در سوریه و عراق بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب عصر دیروز جمعه در برنامه "کاروان حبیب" بااشاره به اینکه استان زنجان شهدایی دارد که در کنار حاج قاسم جنگیده و جان خود را فدای نظام و اسلام کرده اند، گفت: خداوند عنایت ویژه‌ای به سردار سلیمانی داشته چراکه  او از عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس سالم ماند تا در جایی دیگر که نیاز بود حضور یافته و مدافع حرم شود.

او با اشاره به اینکه جامعه جهانی به سردار سلیمانی نیاز داشت، افزود: در حالی که تردد هوایی به سوریه امکان پذیر نبود، حاج قاسم دائم در حال تردد به مناطقی بود که دور تا دور آن را دشمن احاطه کرده  بود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب گفت: زمانی که ۸۰ درصد سوریه و بخش عظیمی از عراق در دست دشمن بود و آن‌ها برای سقوط دولت سوریه تلاش می‌کردند و در حالی که استکبار جهانی می‌گفت بشار اسد باید برود، مقام معظم رهبری فرمودند بشار باید بماند و تمامیت سوریه باید حفظ شود.

سردار اوصانلو بابیان اینکه حضور حاج قاسم زمینه ایستادگی بین مردم منطقه را ایجاد کرده بود، افزود: وجود فرماندهی چون حاج قاسم زمینه ساز پیروزی در سوریه و عراق بود.

او با بیان اینکه حاج قاسم حتی یک ساعت تلاش برای مردم را از دست نمی‌داد، بیان کرد: سخت‌کوشی سردار سلیمانی و خستگی ناپذیر بودن وی مثال‌زدنی بود.

وی با بیان اینکه همه تصور می‌کردند سردار سلیمانی فرماندهی است که باید از وی ترسید، گفت: این در حالی بود که هر کس با سردار آشنا می‌شد شیفته مهربانی و عطوفت او می‌شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب با اشاره به اینکه شیعیان در اربیل برای نجات منطقه سنی‌ها می‌جنگیدند، گفت: حاج قاسم سلیمانی جایگاهی داشت که ارتش مسلمانان را برای مقابله با استکبار دور هم جمع کند.

زنجانی‌ها همیشه در میدان هستند

سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این مراسم، گفت: استان زنجان نخستین استانی است که راهپیمایی زنان را در انقلاب اسلامی شاهد بوده و مردم زنجان در فتنه‌های سال‌های گذشته پیش از سایر استان‌ها به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتع اند.

او با اشاره به اینکه هر زمان برای انقلاب اسلامی نیاز بوده مردم زنجان بلافاصله ورود کرده و در میدان حضور داشتند، افزود: حماسه زنجانی‌ها در عاشورا و تاسوعای حسینی نیز زبانزد ایران و جهان شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه حرکت کاروان حبیب شهر به شهر و استان به استان نشان می‌دهد حاج قاسم هنوز زنده است، ادامه داد: سردار دل‌ها زندگی میلیون‌ها مسلمان را در جهان نجات داده و با شهادت خود نیز قلب میلیون‌ها مسلمان را تسخیر کرده است.

سردار کرمی با بیان اینکه حاج قاسم هیچگاه از ذهن مردم خارج نمی‌شود، گفت: مردم هیچگاه این شهید را فراموش نخواهند کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ۸ سال دفاع مقدس جنگ استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی بود، افزود: حاج قاسم علاوه بر حضور در هشت سال دفاع مقدس در همه مبارزات مسلمانان در مقابل استکبار حضور داشت.

او با بیان اینکه حاج قاسم از کشور‌های مختلف نیرو جذب کرده و لشکر تشکیل داده بود، گفت: پوزه دشمن توسط حاج قاسم به زمین زده شد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه جبهه استکبار امروز در رذالت و جبهه انقلاب در اوج قرار دارد، افزود: سردار سلیمانی تأکید داشتند که سرباز مقام معظم رهبری هستند و همه توفیقات نتیجه درایت رهبر است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به ایجاد اتحاد بین شیعه وسنی توسط حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: سردار شهید شد، اما جبهه مقاومت همچنان با قدرت ادامه دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.