مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به جایگاه ویژه فرهنگ و هنر در این استان بر همدلی و همراهی تمامی هنرمندان تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به جایگاه ویژه فرهنگ و هنر در این استان بر همدلی و همراهی تمامی هنرمندان تاکید کرد و گفت : افتراق در جامعه هنر به ما ضربه می‌زند و تنها با همدلی است که می‌توانیم هنر را در استان ارتقا داده و به جایگاه واقعی خود در کشور برسانیم.

او گفت : تئاتر، هنر گفتگو است که در آن مفاهیم به مخاطب منتقل می‌شود و زمانی این گفتگو دلنشین می‌شود که از طریق آن مفاهیم و ارزش‌های انسانی به مخاطب منتقل گردد.

او افزود: کرمانشاه ظرفیت‌های بسیاری در هنر‌های مختلف از جمله موسیقی، خوشنویسی، هنر‌های تجمسی و عکاسی دارد که با این ظرفیت‌ها می‌تواند به جایگاه ویژه‌ای در هنر کشور برسد.

فاضلی زاد افزود: همین حالا از پنج هنرمند برجسته عرصه موسیقی کشور سه نفر آن‌ها مربوط به کرمانشاه است و در زمینه خوشنویسی هم هنرمندان کرمانشاهی از میرزا رضا کلهر گرفته تا آیت الله نجومی و استاد جواری در سطح کشور جایگاه ویژه‌ای دارند.

او ادامه داد: اگر همه در کنار هم باشیم می‌توانیم حقمان را در کشور بستانیم و لازمه این کار این است که افتراق نداشته و با یکدیگر همدل باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به تلاش بسیار برای برگزاری این جشنواره گفت: محدودیت‌های اعتباری بسیاری داریم، اما تلاش کردیم جشنواره‌ای برای خدمت به اهالی هنر برگزار کنیم.

او از اخذ مجوز برای برگزاری جشنواره موسیقی فجر هم در استان خبر داد و افزود: اگر بتوانیم مجوز برگزاری این جشنواره را از ستاد کرونا اخذ کنیم به طور قطع برنامه ریزی‌ها بگونه‌ای خواهد بود که بتوانیم یک جشنواره پر و پیمان برگزار کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.