معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از عضویت بیش از چهار هزار دانش‌آموز همدانی در مدرسه مجازی قرآن خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،یوسف سعیدی، معاون امور پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدرسه مجازی قرآن طرح کشوری است که از مهرماه سال گذشته در کل کشور کلید خورد و اکنون بیش از ۴ هزار دانش‌آموز همدانی در این مدرسه مجازی عضو هستند.

او افزود: روزانه بیش از ۳۰ مطلب قرآنی و یا محتوا‌های قرآنی تولید شده از سوی  دانش‌آموزان، اولیا و معلمان در این مدرسه مجازی بارگذاری و دانش‌آموزان از آن استفاده می‌کنند.

معاون امور پرورشی آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: تولیدات محتوا‌های قرآنی و اشتراک آن در بین دانش‌آموزان زیر نظر مربیان از جمله دستاورد‌های تشکیل این مدرسه قرآنی است.

سعیدی همچنین از تشکیل شورای قرآن در بسیاری از مدارس استان خبر داد و گفت: این شورا که متشکل از رئیس انجمن اولیا مدارس، دو نفر از دانش‌آموزان علاقه‌مند به امور قرآنی و مربیان پرورشی مدارس است به اقدامات تعلیمی و تبلیغی قرآن می‌پردازند که پیگیر راه‌اندازی آن در مدارس هستیم.

او ادامه داد: تهیه محصولات فرهنگی ویژه دانش‌آموزان و اولیا، برگزاری مراسم انس با قرآن، برگزاری ۲۷ عنوان مسابقه قرآن و معارف، اجرای طرح مسابقات درس‌هایی از قرآن برگرفته از صحبت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی از جمله برنامه‌‎های شورای قرآن مدارس است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار