خلبان یک فروند هواپیمای خطوط هوایی آمریکا پس از درگیری مسافر با خدمه اقدام به فرود اضطراری کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی آمریکا که به مقصد لس آنجلس پرواز می‌کرد، پس از درگیری یکی از مسافران با خدمه و مارشال هوایی حاضر در هواپیما مجبور به تغییر مسیر و فرود در فرودگاه اوکلاهما شد. این اتفاق در ساعت ۵:۱۶ دقیقه بعدازظهر روز پنجشنبه در پرواز DL۳۴۲ که از فرودگاه ریگان در واشنگتن به مقصد لس آنجلس انجام شده بود، رخ داد. این هواپیما قبل از رسیدن به مقصد به دلیل ایجاد درگیری توسط این مسافر با خدمه تغییر مسیر داد و به اوکلاهما رفت.

آرتور گرگوری، یک مقام پلیس شهر اوکلاهما گفت که این مسافر که یک جوان ۳۰ ساله بود به خدمه هواپیما توهین کرد. گرگوری به NBC نیوز گفت: "یک مارشال هوایی که در هواپیما حضور داشت مداخله کرد و موفق شد این مسافر را به بازداشت کند."


بیشتر بخوانید


پس از دستبند زدن به دست مسافر این هواپیما تغییر مسیر داد و در فرودگاه راجرز ورلد در اوکلاهما بر زمین نشست. مسافر خاطی پس از فرود هواپیما به پلیس فرودگاه اوکلاهما تحویل داده و روانه بازداشتگاه شد. این جوان هنوز در بازداشتگاهی در اوکلاهما به سر می‌برد. این هواپیما که در ساعت ۷:۳۰ دقیقه در فرودگاه اوکلاهما فرود آمده بود، پس از حدود یک ساعت به لس آنجلس پرواز کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار