مدیر آموزش و پرورش خرمشهر از موفقیت فرهنگیان خرمشهری، در میادین مختلف علمی و مهارتی و رقابت ۲ دانش آموز در رقابت‌های ملی خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، محمد علی احمدزاده،مدیر آموزش و پرورش خرمشهر صبح امروز گفت: در هفته پژوهش برخی از فرهنگیان و دانش موزان خرمشهری موفق به کسب مقام های مختلف شدند که از این میان آثار پژوهشی حسن جعفری ،هنرآموز هنرستان شهدا است که در سطح استان برگزیده شد و امروز در مراسمی در سالن طلائیه ی اهواز با حضور نماینده ی ولی فقیه در استان، استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان تقدیر شد.

او ادامه داد: همچنین سیدمحمدرضا مرعشی یکی دیگر از فرهنگیان خرمشهری در نخستین جشنواره ی ملی تجربه های مدرسه ی موفق؛ به عنوان یکی از مدیران موفق کشور شناخته و توسط مقام عالی وزارت تجلیل شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خرمشهر و مدیر آموزش و پرورش خرمشهر در ادامه به رقابت های دانش آموزان خرمشهری در سطح ملی نیز خبر داد و اظهار کرد: علی بچاری ،هنرجوی هنرستان شهید ساعتچی، به عنوان تنها نماینده ی وزارت آموزش و پرورش در مسابقات ملی مهارت که به میزبانی استان خوزستان و در شهر اهواز در حال برگزاری است که با رقبای خود از سراسر کشور به رقابت خواهد پرداخت.

او افتخارآفرینی فرهنگیان و دانش آموزان خرمشهری را عامل مسرت و سربلندی عموم مردم شهرستان و جامعه ی فرهنگیان دانست.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.