فرمانده کل سپاه :

مادامی که به منزلت علمی و فنی بالا نرسیم مستقل نیستیم

سرلشکر سلامی گفت: مادامی که به استقلال، اقتدار و به منزلت علمی و فنی بالا نرسیم مستقل نیستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در آیین الحاق ١١٠ شناور تندرو و موشک انداز به سازمان تجهیزات رزمی عملیاتی نیروی دریایی سپاه گفت: در یکسال گذشته تا به امروز این هفتمین الحاق است که قدرت دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را با همت بلند فرماندهان این نیرو افزایش می‌دهد.

او گفت: صنایع دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، سازمان جهاد و تحقیقات خودکفایی نیروی دریایی سپاه، کارخانه شهید محلاتی بوشهر و شرکت‌های دانش بنیان، در این عرصه با سپاه همکاری می‌کنند و ما امروز شاهد افزوده شدن انبوه قدرت رزمی عملیاتی در این نیرو هستیم.

سردار سلامی افزود: این رویداد نشان می‌دهد که تولید قدرت برای ما یک عادت نیست بلکه الهام یافته از یک راهبرد نیرومند است و از یک منطق استراتژیک تبعیت می‌کند و این توسعه قدرت کاملاً هدفمند و هوشمندانه اتفاق می‌افتد.

فرمانده کل سپاه افزود: ما در عرصه یک تحریم ظالمانه جهانی در حال گسترش قدرت دفاعی خود هستیم .

فرمانده کل سپاه گفت: منطقی که ما را بر این موضوع ترغیب می‌کند و حکمت راهبردی که از قلب به زبان رهبر انقلاب جاری می‌شود بر این اساس شکل گرفته که امروز یا باید قدرتمند بود و آزاد زندگی کرد و یا اگر مسیر ضعف را پیش گیریم باید اسیر دشمن شویم.

سرلشکر سلامی گفت: سال‌ها است جهان‌خواران، مستکبران و صاحبان قدرت‌های شیطانی و راهبرد‌های تجاوزکارانه و ظالمانه، منطقه جهان اسلام و غرب آسیا را که از دید الهی وادی ایمن است به میدان آشوب، جنگ و اشغال و آوارگی تبدیل کرده‌اند.

او افزود: این آشوب‌ها همه ارمغان نابودگر تسلط نظامی و سیطره سیاسی مستکبران غربی در بلاد اسلامی است.

فرمانده کل سپاه گفت: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران نبود تا از منافع حیاتی خود و یا از منافع مظلومان عالم به خصوص در بلاد تحت سیطره قدرت‌ها در جهان اسلام با اقتدار، باعزت، با صلابت و با شکوه دفاع کند، امروز ما با نقشه‌های کاملا ویران شده از این منطقه مهم جهان مواجه بودیم.

سردار سلامی افزود: اشغالگران و تجاوزگران با همین آرزو‌ها به سرزمین‌های اسلامی پا نهادند و ما با عبرت از این واقعیت‌ها است که امروز مصمم هستیم به شکل روزانه قدرت خود را گسترش دهیم.

او گفت:  مادامی که به استقلال، اقتدار و به منزلت علمی و فنی بالا نرسیم مستقل نیستیم و تاثیر استراتژی خنثی سازی اثرات تحریم این است که ما مسیر استقلال واقعی را طی می‌کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.