باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی بسته خبری اخبار دانشگاه‌ها را روی آنتن برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی هر هفته بسته خبری دانشگاه‌های استان مرکزی را با همکاری دانشگاه اراک و با محوریت اخبار و دستاورد‌های دانشجویی تهیه می‌کند.

این بسته اخبار از خبر صدا و سیمای استان مرکزی با ۳ خبر از دستاورد اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان و همچنین اخبار پژوهشی استان به استحضار مردم فرهیخته استان مرکزی رسید.

افتتاح ۲ طرح در دانشگاه اراک

نکوداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس دانشگاه اراک با افتتاح کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد در دانشگاه اراک همراه بود.

این با حضور جمعی از مسئولین دانشگاهی و استان مرکزی، کارمندان، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه اراک برگزار شد.

در این مراسم از فرش یادبود پنجاهمین سالگرد تاسیس دانشگاه و دو جلد کتاب پیرامون تاریخ دانشگاه اراک رونمایی شد؛ و همچنین آیین افتتاح کتابخانه مرکزی دانشگاه اراک در ۴ طبقه با ۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع به عنوان بزرگترین کتابخانه دانشگاه‌های غرب کشور در خلال این مراسم برگزار شد.

ساخت پلاسمای سرد توسط دانشجو صنعتی دانشگاه اراک

سینا امیری دانشجو دانشگاه صنعتی با هدایت و مشاوره محمد گهری هیات علمی دانشگاه و همکاری خانم منا طهماسبی عضو مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی موفق به ساخت دستگاه پلاسما سرد شد.

این فناوری نوین کاربرد‌های گسترده‌ای در پزشکی، صنایع بسته بندی وصنایع غذایی دارد.

حضور استاندار مرکزی در دانشگاه اراک

در آستانه روز دانشجو، دانشجویان استان مرکزی میزبان استاندار استان مرکزی بودند.

در این نشست، دانشجویان مطالبات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود پیشرفت استان مرکزی به مخلص الائمه، استاندار استان مرکزی ارائه کردند.

مخلص الائمه هم در این نشست با اشاره به اینکه استان مرکزی استانی دانشگاهی است گفت: با همت شما جوانان این استان می‌تواند به قطب علمی کشور مبدل گردد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار