ضرورت ایجاد یک تیرپارک مجهز در مرز دوغارون

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی گفت: ساخت یک تیرپارک بسیار مجهز در مرز دوغارون بر کاهش ترافیک در این مرز ضرورت دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد زمانیان یزدی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی در جمع روسای تشکل‌های اتاق بازرگانی مشهد، گفت: مرز دوغارون یکی از پُرترافیک‌ترین مرز‌های کشور به شمار می‌آید و گا‌ه تردد‌ها در این مسیر به ۴۰۰ الی ۵۰۰ کامیون در روز می‌رسد. صف‌های بلند و توقف‌های بسیار طولانی در این مرز، بار‌ها مورد انتقاد بخش خصوصی قرار گرفته است.

او گفت: بیش از یکسال است که انجمن به این قضیه ورود پیدا کرده تا طرح سیستم الکترونیکی نوبت دهی را در این مرز پیاده کنیم و این موضوع را از مسیر استانداری خراسان رضوی در دست پیگیری داریم.


بیشتر بخوانید




رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی گفت: اخیرا این طرح در کمیسیون ترانزیت استانداری مصوب شده و طرحی که مقرر به اجرای آن است، پیش‌تر در مرز بازرگان هم پیاده شده بود، اجرای این طرح که خدمات نوبت دهی را به صورت الکترونیک ارائه می‌کند، حدود ۴ میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت.

زمانیان گفت: برای اجرای این طرح و این حجم سرمایه گذاری، به یک مکان کارآمد نیاز است به همین استناد نیز طرح احداث یک تیرپارک بسیار مجهز در مرز دوغارون را ارائه کرده‌ایم که اثرات مضاعفی بر کاهش ترافیک در این مرز خواهد داشت. جهت احداث این تیرپارک از سازمان منابع طبیعی، تخصیص زمینی را در همان محدوده درخواست کرده ایم و خواستار حمایت و پیگیری اتاق بازرگانی هم برای ایجاد این ظرفیت جهت توسعه زیرساخت‌های تجاری استانمان هستیم.


انتهای پیام//ف.ح.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار