مطالعات طرح تکمیلی حل مشکل آب اردبیل تکمیل می‌شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعات طرح تکمیلی حل مشکل آب اردبیل در حال تکمیل شدن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل آب منطقه‌ای استان که در سالن جلسات این اداره کل انجام شده با بیان این خبر که مطالعات طرح تکمیلی حل مشکل آب استان در حال تکمیل شدن است گفت: با پایان مطالعات و اجرای سد‌های مختلف آینده خوبی پیش بینی شده است.

او افزود: در خدمت مدیرعامل آب منطقه‌ای و معاونین و مسئولین آب منطقه‌ای استان مسائل مختلف آب استان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و آب شر بررسی شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال‌های آتی یکی از مهمترین چالش‌های ما بحث آب استان خواهد بود، مخصوصا تامین آب شرب روستا‌ها و شهر‌ها و بویژه شهر اردبیل در این جلسه از برنامه‌هایی که آب منطقه‌ای استان در حوزه آب تدارک دیده اند اطلاعات بیشتری پیدا کردیم.

بدری در ادامه سخنان خود با بیان این خبر که مطالعات طرح تکمیلی حل مشکل آب استان در حال تکمیل شدن است افزود: با پایان مطالعات و اجرای سد‌های دشت اردبیل، ننه کران، خیارک، سد اوریق و نیارق آینده خوبی پیش بینی شده و قدم‌های بلندی در راستای حل مشکل آب منطقه برداشته خواهد شد.

او بیان کرد: باید تلاش شود که دربحث ردیف‌های اجرایی بودجه‌های سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه جذب حداکثری از منابع مالی را داشته باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود به ضرورت تامین منابع مالی از محل‌های فراحوزه‌ای نیز تاکید کرد و افزود: در بودجه سال ۱۴۰۱ احکام مناسبی در جهت رفع دغدغه‌های آب استان پیش بینی شده است که با تلاش دیگر همکاران در مجلس بدنبال تصویب آن خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.