گردبادی که بخش‌هایی از آمریکا را با خاک یکسان کرد + فیلم

ایالت کنتاکی آمریکا دیروز و امروز شاهد وقوع طوفانی سهمگین بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وقوع طوفان در ایالت کنتاکی آمریکا خسارت های فراوانی برجای گذاشته و احتمال می رود این سانحه طبیعی جان ۱۰۰  شهروند آمریکایی را گرفته باشد.

 

 

 
 
بولینگ گرین کنتاکی بعد از گردباد مرگبار
 
 
 
یکسان شدن میفیلد کنتاکی با خاک
 
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
یاد تصاویر هوایی از شهرهای ویران شده سوریه و عراق به دست تروریستهای مورد حمایت آمریکا افتادم. بالاخره گوشه‌ای از بلایی که سر مردم بیچاره خاورمیانه آوردند به سر مردم آمریکا اومد بلکه آمریکاییها از خواب غفلت بیدار شند و از راه انداختن جنگهای بیشتر به دست رژیم واشینگتون جلوگیری کنند
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۰۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
چیز مهمی نیست. با پول این و اون کشور بهترشو و مقاوم ترشو میسازن! عربستان هم که جلو جلو حتما دلارهای بشر دوستانشو واریز کرده و اگه نکرده باشه یا نخواد بکنه یه بهانه کافیه تا چند برابر پرداخت کنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
آخه چه ربطی به تروریسم داره
مردم‌ آمریکا خیلی‌ بافرهنگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
اونجا که مثل ایران نیست به خسارتها اهمیت ندن
تو کمتر از۳ ماه همه جا آباد میشه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۲۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ای آمریکای تروریست ای ابر جنایتکاران شیاطین ملعون بزرگ ابرقدرت در غارتگر ویرانگر چپاولگر اشغالگر تروریستی توطئه گری فتنه گری شیادای خبیثاتی بی رحمانگری شکنجه گری سفاکایگری دروغگوی شامورتیبازی قماربازی مفاسد مختلف اخلاقی فردی و اجتماعی نزولخوری ربا خوری بی عدالتگری تبعیضگری ضد حقوق بشری تحریمگری تحمیلگری در عالم به راه انداختید کی می خواهید از خواب غفلتهایتان بیدار شوید فراعنه ظالمین ستمگران ؟!!! کی ؟ که بدانید و بفهمید که نباید به مردمان خودتان و مردمان کشورهای دیگر در جهان ظلم و ستمگری تحمیل کنید بارها و بارها و بارها دست قدرتمند مقتدر طبیعت خداوند جل جلاله از شما گنهکاران آمریکایی انتقامهای پی در پی ویرانگری گرفته است کی می خواهید بفهمید مسیری که در جهان در پیش گرفته ایید مسیری بسیار اشتباه و غلط و غیر حقوق بشرانه و ضد حقوق بشرانه و ناعادلانه و زورگویانه و ظالمانه و ستمگرانه و خداناپسندانه است به قول معروف خوب می گوید که گیرم که مردمان بینوایان ساده لوح کشور خودتان و مردمان ساده لوح ساد دل جهان را با فریبهایی مختلفی فریفتید با دست انتقام حق عدل عدالت طبیعت خداوند جل جلاله چه می کنید ؟!!! بدانید و آگاه باشید این بلیات آسمانی و زمینی و امراض جسمی و روحی لاعلاج که برایتان نازل می شود همه و همه نتایج اعمال و رفتار و کردار و افکار و گفتار و نیات پلید شیطان صفتانه خود شماست و بارها رسوای هفت عالم شده اید و بارها بهتان هشدار داده شده تا کشورتان و مردمان کشورتان بیش از پیش دوچاره این گونه بلیات نشده و نابود نشدیت به سراط راست حق و عدل و عدالت حقوق بشرانه انسانی خداپسندانه از هر لحاظ برگردید که اگر بر نگردید آخر عاقبتی جز نابودی ویرانگرانه و انداختنتان به زباله دان تاریخ بشریت ملعونین شیطان صفتان نخواهید داشت بیدار شوید و از خواب غفلت شیطانیتان بیدار شوید و به ظلمها و ستمگریهایتان در سطح جهان خاتمه دهید اگر پند و نصیحت پذیر و اندکی تفکر خردمندانه و انسانیت و شعور و معرفت انسانی ایمانی برایتان باقی مانده باشد اگر نه ول معطلید و نابود خواهید شد . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد.
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه آزاده اندیشانه عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۱۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
پس اینهمه زلزله و.. تو کشور ماچی ؟؟! تو کشورهای فقیر که یکباره کوه آتشفانی که صدها هزار ساله خاموشه و یهو فوران میکنه و هرچی هست را نابود میکنه چی ؟! مگه میشه فهمید خدا از کی بیشتر راضیه ؟! اصلا مگه الان کاخهای سردمداران آمریکا خراب شده و از بین رفته ؟؟! از یه سری مردم شهر که شاید بعضی نون شبم نداشتن بخورن یا شاید مومن تر و مقید تر از خیلیهای که ادعا دارند باشند! پس خودتو جای خدا (استغفرا...) نگذار !!.
درمورد این گفتنت که میگی افتااااااااااااااااااااااااد .... آلرژی گرفتیم بابا بسته جان مادرت ! اگه حشمت فردوس میدونست بعضی عین شما را اینطوری جو میگیره والا هیچ وقت چنین تکیه کلامی را تو سریال نمیگفت و حتی نوسیندش این تکیه کلام را حذف میکرد یا حتی اگه اجباری بود برای فردوس اصلا قبول نمیکرد تو سریال بازی کنه ! و یا اصلا سریال را نمیساختن که افتاد توش باشه ! حالا افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااد ؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۲۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
پاسخ به احمدی : اولا زکیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی این تیک کلام افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد و غیره ... رو بنده حقیر از جناب حشمت فردوسی بازیگر خوب سینما یاد نگرفتیم خودمون از آدمهای قدیم و از بچه های پایین شهر بچه هیئتی مذهبی بودئیم هستیم قبل از اینکه جناب هشمت فردوسی این سریال و فیلم سینمایی رو بازی کنه و این تیکه کلامش باشه ما این تیکه کلاممون بود افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد ثانیا بی اذن خداوند جل جلاله برگی از درخت نمی افتد افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . ثالثا تهمت ناروا به بنده حقیر نزن و بدان و آگاه باش هیچ بنده ایی از مخلوقات خداوند جل جلاله نمی تواند خودش را جای خداوند جل جلاله جا بزند افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
انشالله، همه جای آمریکا با خاک یکسان بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
عاقبت ظلم به کشورهای مظلوم
چوب خدا صداندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
وحشتناکه