نشست شهردار جدید زرند با کارکنان و کارگران شهرداری

اولین نشست علی ضیاءالدینی شهردار زرند با کارکنان و کارگران شهرداری زرند برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند در این نشست صمیمی با اعلام اینکه همه ما باید با تعهد اخلاقی که نسبت به مردم داریم برای عمران و ابادانی تلاش نماییم گفت: تلاش شورای شهر حضور یک شهردار کاردان با تعهد و هم درد با نیرو‌های شهرداری بوده که خوشبختانه آقای ضیاءالدینی از این قشر می‌باشد.

او گفت: عملکرد و خدمات شهرداری از یک طرف رضایت مندی مردم شهرمان را به ارمغان می‌آورد و از طرفی دیگر انتظارات و مطالبات آن‌ها را افزایش خواهد داد پس همه ما وظیفه داریم دست در دست هم و همدل و همراه با قدرت به انتظارات و مطالبات به حق مردم زرند را براورده نمائیم.

علی ضیاءالدینی شهردار جدید زرند نیز در این نشست صمیمی به نقش کارگران و کارکنان شهرداری اشاره و نتیجه بازخورد فعالیت کارگران خدمات شهری و فضای سبز را به سمت شهرداری دانست و افزود:اگر نیرو‌های خدمات شهری و فضای سبز به درستی فعالیت‌های خود را به انجام برسانند قطعا شهروندان نیز ترغیب خواهند شد تا عوارضات خود را به موقع پرداخت نمایند

ضیاءالدین کارگران شهرداری را از زحمتکش‌ترین اقشار جامعه دانست که با وجود سختی و دشواری همواره در راستای ارائه خدمات به شهروندان عزیز فعالیت می‌کنند، و اظهار داشت: کارگران شهرداری در خط مقدم خدمات رسانی به مردم عزیز قراردارند و آرزوی من بهبود وضعیت معیشتی کارگران شهرداری می‌باشد.

او خواستار توجه بیشتر به کار‌های محوله از سوی نیرو‌های شهرداری شد و افزود:هدف اصلی مجموعه شهرداری تنها خدمت به مردم می‌باشد و در این راه باید از دو دستگی و فعالیت‌های خارج از چهارچوب قانون پرهیز نمائیم.

علی ضیاءالدینی افزود: بنده به عنوان شهرداری همواره در سطح شهر و در کنار شما خواهم بود و مطمئن باشد عملکرد هر کسی در میدان مشخص خواهد شد.

او رسیدگی به وضع معیشتی کارکنان و ایجاد واحد رفاه و خدمات رفاهی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود:به دنبال اجرای قراردادی کردن نیرو‌های شرکت عمران شهری می‌باشیم و امیدواریم با کمک مدیران ارشد استان بتوانیم این طرح را به سرانجام برسانیم.

شهردار جدید زرند با اعلام اینکه شما کارگران به عنوان یک شهردار برای شهر می‌باشد از وضعیت نابسامان جمع آوری و تنظیف زباله گلایه کرد و افزود: جمع آوری زباله شهر زیبنده شهر زرند نمی‌باشد و باید تلاش نماییم تا نکات منفی شهر را به مدیران گزارش تا ضمن رفع آن‌ها رضایت نسبی شهروندان را فراهم نمائیم.

او در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری و همراهی یکدیگر بتوانیم کارنامه درخشانی را از خود برجا بگذاریم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: شهرداری ، خدمت رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار