رییس هیات اسکواش آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مسابقات چهارجانبه اسکواش دختران به میزبانی تبریز گفت: نماینده استان مرکزی مقام نخست این مسابقات را کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،محمد حسین حسن زاده رییس هیات اسکواش آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مسابقات چهارجانبه اسکواش دختران گفت: اولین دوره رقابت‌های چهارجانبه، بین استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، مرکزی و خوزستان با حضور ۲۳ ورزشکار برگزار شد.

اوافزود:هدف از برگزاری این رقابت‌ها در این روز‌های کرونایی ایجاد شور و هیجان همراه با رقابتی سالم در خانواده بزرگ اسکواش بود تا ورزشکاران با انگیزه به تمرینات خود ادامه دهند.

او گفت: این مسابقات چهارجانبه در ۲ رده سنی زیر ۱۹ سال و زیر ۱۵ سال برگزار شد.

رییس هیات اسکواش آذربایجان شرقی اعلام کرد: در رده سنی زیر ۱۹ سال مائده عزیزمحمدی از اراک مقام اول، آدرینا مجیدی از تهران مقام دوم، آیلین کشفی از تهران و عسل حاجی پور از تبریز مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

حسن زاده همچنین گفت: در رده سنی زیر ۱۵ سال نیز به ترتیب عسل محمدی از اراک به عنوان نفر اول، هلیا نعیمی از اراک نفر دوم، شاینا امیری و عسل سکوت از تهران به عنوان مقام سوم مشترک روی سکو ایستادند.

او اضافه کرد: پریا شفیعی فرد از تبریز به عنوان پلیت زیر ۱۹ سال و نازنین زهرا جلیلی فاضل از تبریز به عنوان پلیت زیر ۱۵ سال معرفی شدند.

اوبا اعلام نتایج تیمی این مسابقات گفت: استان مرکزی مقام اول، استان تهران مقام دوم و استان آذربایجان شرقی الف مقام سوم را به دست آوردند.

مراسم اختتامیه مسابقات چهارجانبه اسکواش دختران که با تجلیل از برندگان و کادر اجرایی همراه بود با حضور محمد حسین حسن زاده رییس، عابدین زاده نایب رییس، شفیعی دبیر هیات اسکواش آذربایجان شرقی، تقوی سرپرست کل مسابقات، نیره هاشمی سرپرست فنی، ریحانه هاشمی سرداور، حنانه حقیقی و ریحانه هاشمی به عنوان داور در تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.