اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از مشارکت دستگاه‌های ذی ربط به‌منظور ساماندهی جاده قزلحصار خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در پی انتشار گزارش شهروند خبرنگارمان مبنی بر وجود کنده‌کاری‌های متعدد در جاده قزلحصار که مشکل چندین ساله این محور محسوب می‌شود و رانندگان را به دردسر انداخته است، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز متن ذیل را برای ما ارسال کرد:

"عملیات عمرانی در حال انجام در محور قزلحصار، به آگاهی می رساند، بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان مقرر شد با مشارکت شهرداری های کرج، کمالشهر، چهارباغ، اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای و شرکت توزیع برق استان پروژه ایمن سازی محور مذکور انجام شود.

بر اساس طرح تهیه شده اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای، بایستی نسبت به تامین عرض مورد نیاز (به دلیل انجام رفوژ میانی با ارتفاع ۸۰ سانت که توسط شهرداری انجام می گردد)، با تعریض جاده اقدام کند.

در این راستا این اداره کل مجوز تعریض محور مذکور را با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اخذ کرده، مناقصه و انتخاب پیمانکار را نیز انجام داده است و به زودی عملیات اجرایی تعریض توسط پیمانکار منتخب آغاز می شود.

لازم به ذکر به منظور تسریع در انجام طرح، تا زمان آغاز به کار پیمانکار، این اداره کل با استفاده از ماشین آلات موجود و به صورت امانی عملیات خاکبرداری را در مقاطعی انجام داده و مابقی طرح توسط پیمانکار طی هفته های آتی انجام خواهد شد.

امید است با مشارکت همه دستگاه های ذی ربط و تامین اعتبارهای لازم در استان، این طرح هر چه سریع تر تگمیل شود."

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.