رئیس اتحادیه برنج و عمده‌فروشان مواد غذایی مشهد گفت: در حال حاضر کمبود کالا در بازار وجود ندارد، اما تعداد مشتریان کاهش پیدا کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسینعلی شرف‌زاده رئیس اتحادیه برنج و عمده‌فروشان مواد غذایی مشهد گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو برنج طارم پنج ستاره ممتاز ۵۸ هزار تومان، قیمت برنج شیرودی بین ۳۶ تا ۳۸ هزار تومان و قیمت برنج پاکستانی درجه یک بین ۲۵ تا ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی گفت: قیمت برنج ایرانی در امسال نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است؛ این در حالی است که قیمت برنج پاکستانی کمتر از پنج درصد یا به عبارتی افزایش چشمگیری نداشته است.

رئیس اتحادیه برنج و عمده‌فروشان مواد غذایی مشهد گفت: کمبودی در عرضه برنج خارجی و ایرانی در بازار استان وجود ندارد، اما افزایش قیمت آن سبب کاهش تقاضا شده است.

شرف‌زاده گفت: با توزیع مناسب برنج می‌توان سبب بهبود وضع بازار و سهولت دسترسی مصرف‌کنندگان به برنج خارجی حتی در حاشیه شهر شد.

وی گفت: اخیرا قیمت ماکارونی افزایش پیدا نکرده، اما افزایش قیمت مواد اولیه و بسته‌بندی سبب افزایش قیمت ماکارونی و کاهش مصرف آن خواهد شد. همچنین در حال حاضر قیمت هر بسته ماکارونی ۷۰۰ گرمی از ۶۸۰۰ تا ۷۸۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه برنج و عمده‌فروشان مواد غذایی مشهد گفت: قیمت رب گوجه‌فرنگی نیز حدود ۸۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۵:۲۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
با این قیمت بالای مواد غذایی مردم ترجیح می دهند صرفه جویی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
خوب بدیهی است مردم بدبخت پول ندارند و سعی میکنند قناعت کنند
آخرین اخبار