شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  علیرضا راشکی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در هفته پژوهش از شرکت شهرک‌های صنعتی استان در دو بخش تقدیر و به این شرکت لوح سپاس اهدا شد.

"علیرضا راشکی گفت: بخش اول به واسطه همکاری و همراهی شرکت در خصوص برگزاری برنامه‌های استانی هفته پژوهش و فناوری و بخش دیگر در امر ارتباط و همکاری پژوهشی به عنوان همکار برتر اجرایی با دانشگاه سیستان و بلوچستان بود.

وی گفت: استفاده از ظرفیت‌های اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی به عنوان مشاور در کلینیک کسب و کار با هدف ارایه خدمات مشاوره به واحد‌های تولیدی، انجام پروژه‌های عارضه یابی و بهبود از مهم‌ترین دلایل اخذ لوح تقدیر در این خصوص بوده است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: از دیگر موارد می‌توان به برگزاری رویداد‌های استارتاپی، اجرای تور‌های صنعتی و علمی بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ویژه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، انجام طرح‌های تیپ صنعتی و قابل سرمایه گذاری در استان با همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان، شناسایی نیاز‌های قناورانه، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اشاره کرد.

 در متن این لوح تقدیر‌ها آمده است به واسطه "اهتمام مستمر، تلاش مجدانه، همکاری و همراهی ارزنده تان در امر برگزاری برنامه‌های استانی هفته پژوهش و فناوری از شما تقدیر و تشکر می‌شود" و در لوح تقدیر دیگر آمده است، "به پاس تلاش‌های ارزشمندی که در ارتباط با دانشگاه و همکاری پژوهشی داشته اید، به عنوان همکار اجرایی برتر شایسته تشکر و قدردانی می‌باشید".

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار