قیمت جدید برنج اعلام شد

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران قیمت انواع برنج در بازار استان را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،بهادری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره میانگین قیمت عمده فروشی برنج به همراه قیمت شلتوک استان تا نیمه اول آذرماه امسال، گفت: قیمت برنج سفید طارم محلی و هاشمی ۴۵ هزار و ۶۳۶ تومان، شیرودی ۳۰ هزار و ۴۵ تومان، ندا ۲۸ هزار و ۴۷۳ تومان، فجر ۳۳ هزار و ۷۲۷ تومان و کشت دوم بینام ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان است که در بازار خرید و فروش می‌شود.

او گفت: قیمت شلتوک طارم نیز در بازار ۱۷ تا ۲۰ هزار و ۸۳۰ تومان، شیرودی ۱۳ تا ۱۴ هزار تومان، فجر ۱۴ هزار و ۵۰۰ تا ۱۶ هزار تومان و ندا ۱۲ هزار و ۷۰۰ تا ۱۳ هزار تومان بود.

بهادری با اشاره کشت اول برنج در ۲۱۵ هزار هکتار از شالیزار‌های استان،گفت: ۱۵۲ هزار و ۲۹۸ هکتار از شالیزار‌های استان امسال به ارقام محلی و ۶۲ هزار و ۷۰۲ هکتار به ارقام اصلاح شده، اختصاص یافت.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۴۰ هزار و ۸۱۰ هکتار از شالیزار‌های استان بعد از کشت اول برنج به کشت مجدد برنج و ۵۱ هزار و ۷۵۷ هکتار به پرورش رتون اختصاص یافت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۵۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
اقای عزیزی ک میگی گرون فروش کی داره گرون میفروشه؟؟ کشاورز یا دلال ؟؟بعدشم تو قیمت حبوبات و میوه مواد غذایی و خودرو رو رو نمیبینی؟برنج اگه گرونه حداقل چند نفرو سیر میکنه درسته؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۰۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
آخه مردم برنج کیلوی 50 هزارتومان بخرند چکار کنندچرا دولت به کشاورز گران فروش کمک نمیکند تا محصولش ارزانتر در اختیار مردم قرار دهد این وضع درستی نیست قیمت ها سرسام آور است مردم توان خرید ندارند آقایان بهانه بدست میاورند برای صادر کردن آخر این چه توجیه ای دارد که ما از محصولات تولید شده کشور خودمان هم نتوانیم استفاده کنیم .
آخرین اخبار