رییس دانشگاه پیام نور کردستان از برگزاری پنج همایش به مناسبت هفته پژوهش در این دانشگاه خبرداد و گفت: این همایش‌ها از ۲۱ تا ۲۵ آذر به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،یعقوب احمدی رییس دانشگاه پیام نور کردستان  ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش اظهار داشت: وزارت علوم شعار امسال این هفته را «پژوهش و فناوری پشتیبان تولید» اعلام کرده و برنامه‌های ویژه‌ای هم در سطح دانشگاه‌ها به همین مناسبت تدارک دیده شده است.

احمدی به برنامه‌های هفته پژوهش دانشگاه پیام نور استان اشاره کرد و افزود: همایش مجازی با موضوع مطالعه تفسیری شیوه‌های مواجهه با چالش‌ها و مخاطرات تجارت غیررسمی در نواحی مرزی توسط دکتر قادری ۲۱ آذر ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: همایش آشتی با مولوی توسط دکتر هادی یوسفی ۲۲ آذر ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ دقیقه و آوازهای کار در مناطق کردنشین توسط دکتر حسین محمدزاده ۲۳ آذر ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان یادآور شد: از دیگر موضوعات همایش های این هفته در دانشگاه پیام نور استان می توان به بازی منصفانه توسط دکتر آرام عزیزی در ۲۳ آذر ساعت ۱۲ تا ۱۳:۳۰ اشاره کرد.

احمدی اظهار داشت: مروری بر ظرفیت های توسعه پایدار روستایی کردستان توسط دکتر عادل سلیمانی مدرس دانشگاه و مشاور توسعه روستایی ۲۳ آذر ساعت ۱۹ تا ۲۰، مرز ارزها - کریپتو کارنسی توسط دکتر کاوه قادری ۲۴ آذر ساعت ۲۲ تا ۱۲:۳۰ دقیقه از دیگر همایش هایی است که در این هفته برگزار می شوند.

او افزود: ۲۵ آذر مصادف با روز ملی پژوهش هم همایش جایگاه آینده پژوهی در مطالعات شهری و منطقه‌ای توسط دکتر حیدری استاد دانشگاه فردوسی مشهد ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان اعلام کرد: علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند از طریق لینک lms.kd.pnu.ac.ir/pajohesh وارد شوند و از مطالب بیان شده توسط اساتید بهره گیرند.

در حال حاضر ۱۱ هزار دانشجو در۷۴ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور کردستان مشغول به تحصیل هستند که سه هزار نفر آنها در سال تحصیلی جاری پذیرفته شده اند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: هفته پژوهش ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.