فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی، کالا‌های اساسی احتکار شده را در یکی از محلات اردبیل کشف کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل گزارش‌هایی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در یک انبار در شهرک سینا شهر اردبیل دریافت کردند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی و هماهنگی قضائی و با همراهی بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام که در بازرسی به عمل آمده ۱۰ تن و ۴۱۰ کیلو گرم انواع برنج، ۷۶۰ کیلوگرم روغن خوراکی و ۸۸۰ کیلوگرم خرما کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه کشفیات به دست آمده در این عملیات به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، گفت: محتکر کالاهای اساسی با تشکیل پرونده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.

او همینطور از توقیف یک دستگاه کامیون در ابتدای محور اردبیل ـ سرچم توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل به‌دلیل انتقال محموله گندم قاچاق خبر داد.

حسینی با اشاره به هماهنگی قضائی در این رابطه افزود: با تشکیل تیم‌های عملیاتی کامیون حامل ۲۶تن گندم شناسایی و توقیف شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.