در بازه زمانی ۱۳ الی ۱۹ آذرماه امسال، ۴میلیون و ۱۷۳هزار و ۸۸۶ تردد در سطح محور‌های خوزستان ثبت شده که در مقایسه با هفته قبل، یک درصد کاهش را نشان می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدطلا شجاعی معاون فنی و نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در بازه زمانی ۱۳ الی ۱۹ آذرماه امسال، ۴میلیون و ۱۷۳هزار و ۸۸۶ تردد در سطح محور‌های استان ثبت شده که در مقایسه با هفته قبل، یک درصد کاهش را نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه بیشترین تردد‌ها در محور‌های شوش- اهواز با ثبت بیش از ۱۳۸هزار تردد، اهواز- شوش با ثبت بیش از ۱۳۷هزار تردد و ماهشهر- بندر امام خمینی (ره) با ثبت بیش از ۱۲۸هزار تردد به ثبت رسیده است، افزود: سهم تردد وسایل نقلیه سنگین از کل تردد‌ها  ۱۹درصد است.

شجاعی اظهار داشت: طی هفته گذشته تردد ۸۰۸هزار و ۶۵۴ وسیله نقلیه سنگین در خروجی شرق اهواز، محور اهواز- شوش و ورودی شرق اهواز به ثبت رسید.

معاون فنی و نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اینکه بیشترین سرعت متوسط مربوط به محور‌های اهواز- امیدیه، آبادان – اهواز و رامهرمز – بهبهان بوده است، تصریح کرد:  میانگین سرعت در محور‌های استان ۷۷ کیلومتر بر ساعت در ساعت‌های ۱۶ الی ۱۸ به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.