هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پروژه‌های زودبازده محلات کم‌برخوردار شهر تا ۲ سال دیگر اجرایی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فاطمه سلیمی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ۸۰۰ میلیاردتومان اعتبار در قالب پروژه‌های زودبازده در محلات کم‌برخوردار و هدف بازآفرینی به تصویب رسیده که بخشی از این اعتبار امسال و بخشی دیگر سال آینده تخصیص می‌یابد.

او گفت: پروژه‌های زودبازده و پیشران توسعه در محلات کم‌برخوردار و با هدف بازآفرینی، اجرا می شود، متاسفانه شهرداری از لحاظ مالی با مشکل روبروست؛ ۱۰ ماه است که پیمانکاران دریافتی نداشته‌اند پس باید اولویت را به ادای دین و بدهی خود اختصاص دهیم.


بیشتر بخوانید




سلیمی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مردم حاشیه شهر، کمبود سرانه فضای سبز و فضا‌های تفریحی است، گفت: براساس همین دغدغه‌مندی در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر از معاونت مربوطه خواستیم که رویکرد و نگاه خود را از ایجاد پارک‌های بزرگ‌مقیاس به ایجاد پارک‌های محلی تغییر دهد تا در هر محله فضایی برای سرگرمی و شادی و نشاط شهروندان وجود داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد همچنین با اشاره به ۸۰۰ میلیاردتومان، اعتبار مصوب برای پروژه‌های زودبازده، گفت: بخشی از این اعتبار امسال و بخشی دیگر سال آینده تخصیص می‌یابد.

انتهای پیام//ف.ح.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.