اعضای باند ۲ نفره سارقان موبایل قاپ که در منطقه عظیمیه کرج دستگیر شده بودند، در تحقیقات کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی به ۵ فقره سرقت با این شیوه اعتراف کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: عوامل گشت کلانتری ۱۴ رسالت به همراه نیرو‌های مقاومت بسیج در حین گشت زنی در منطقه عظیمیه به سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و در بازرسی از آن یک گوشی تلفن همراه سرقتی و مقداری مواد مخدر را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی البرز بابیان این که متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی این استان منتقل شدند، افزود: با توجه به سابقه دار بودن افراد دستگیر شده، ظن کارآگاهان بر این بود که گوشی توسط خود این افراد به سرقت رفته، اما آن‌ها از سرقتی بودن تلفن همراه ابراز بی اطلاعی می‌کردند.

سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه پس از روبرو شدن صاحب تلفن همراه با سارقان آن‌ها را شناسایی و متهمان به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۵ فقره سرقت تلفن همراه با شیوه موبایل قاپی اعتراف کردند.

او در خصوص شیوه و روش این متهمان به خبرنگار پلیس، افزود: این متهمان افرادی را که در حال مکالمه با موبایل هستند را در معابر شناسایی کرده و با استفاده از یک موتورسیکلت در یک لحظه تلفن همراه را قاپیده و متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده، گفت: پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام /ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.