بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۱ آذر؛

انتشار بخشی از صحبت های رئیس جمهور درباره متن پیشنهادی ایران در مذاکرات / تصویری از سران سه قوه در صفحه محسنی اژه ای / پیگیری وزیر بهداشت درخصوص تبدیل وضعیت پرستاران

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند. برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور استوری را درباره متن پیشنهادی کشورمان در مذاکرات را در فضای مجازی منتشر کرد:

استوری رئیسی

صفحه رسمی غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه تصویری از نشست سران سه قوه را در فضای مجازی منتشر کرد:

استوری اژه ای

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت با انتشار پستی درباره تبدیل وضعیت پرستاران نوشت:

"پرستاران در ایام شیوع کرونا نشان دادند که هویت واقعی کشور بوده و افرادی ایثارگر و فداکار هستند..
در شرایطی که بسیاری از کرونا فراری بودند و از منزل بیرون نمی‌آمدند، این عزیزان بیست و چهار ساعته بر بالین بیماران در بخش‌های ویژه خدمات ارائه می‌دادند.
کار برخی از شهدای مدافع سلامت در گیرودار بوروکراسی اداری بوده و هنوز پرونده‌هایشان تکمیل نشده که قرار شد سریعتر این کار انجام شود. هنوز بحث ارز دارو مشخص نیست، اما جلساتی داریم که در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد شد."

پست عین اللهی

کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر پستی از سخنرانی در کانون وکلای دادگستری را در صفحه اش به اشتراک گذاشت:

"سخنرانی در کانون وکلای دادگستری مرکز به مناسبت روز جهانی حقوق بشر و امضای یادداشت تفاهم همکاری با رئیس کانون"

پست غریب آبادی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار