برخی از خطوط اتوبوسرانی کرمانشاه متوقف شدند

مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه از توقف برخی خطوط اتوبوسرانی به دلیل نبود مسافر پس از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامرضا شهبازی مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه اظهار کرد: تعدادی از خطوط اتوبوس با شیوع ویروس کرونا عملا مسافر خود را از دست داده و با وجود اینکه تمام درآمد اتوبوس‌ها منوط به حمل و نقل مسافر است، فعالیت اتوبوس‌ها در این خطوط متوقف شده است.

او افزود: علی رغم توقف این خطوط به علت نبود مسافر که به نوعی ناشی از توصیه‌های دوران شیوع کرونا مبنی بر عدم استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بود، اگر تقاضای مسافر داشته باشند، فعال خواهند شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه با اشاره به فعالسازی برخی از خطوط موجود در نقاط غربی شهر کرمانشاه، بیان داشت: ۶ دستگاه اتوبوس در نواحی غربی فعال شد و مسافران مجددا از اتوبوس برای رفت و آمد استفاده کردند.

او ادامه داد: شماره تماس ١٣٣ اتوبوسرانی آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات شهروندان در این حوزه است، شهروندان در صورت تمایل به فعالسازی خطوط مورد نظر خود می‌توانند با این شماره تماس حاصل نمایند.

شهبازی گفت: نرخ کرایه اتوبوس‌ها در حال حاضر در خطوط کوتاه، ٨٠٠، خطوط میانه یا متوسط ١٠٠٠ و خطوط بلند ١٣٠٠ تومان است.

او مجموع خطوط در شرایط معمول پیش از شیوع ویروس کرونا را ٣۶ خط اعلام کرد و گفت: آغاز فعالیت اتوبوس‌ها از ساعت ۶ صبح لغایت ٢٠ شب است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۳ تير ۱۴۰۲
توروخدااتبوس نوکان راراه اندازی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
اتوبوس ها ی نوکان را فعال کنید ما الان مجبوریم با اتوبوس ظفر رفت وآمد کنیم