شرور بین‌المللی فراری در بمپور به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شرور و سارق مسلح تحت تعیب مراجع قضایی خاش با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بمپور به دام افتاد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سردار احمد طاهری  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بمپور با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی از تردد و اختفاء یکی از اشرار و سارقان مسلح تحت تعقیب مراجع قضائی شهرستان خاش در سطح شهرستان بمپور مطلع شدند و دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: در نهایت با تلاش شبانه‌روزی مأموران و در نتیجه سرنخ‌های به دست آمده مخفیگاه این شرور در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

وی گفت: این فرد شرور علاوه بر اینکه به دلیل چندین فقره سرقت مسلحانه خودرو و منزل و آدم‌ربایی تحت تعقیب مراجع قضائی شهرستان خاش بود در کشور افغانستان نیز به دلیل قاچاق مواد مخدر سابقه دستگیری توسط نیرو‌های ناتو و ۳ سال زندانی در آن کشور را دارد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی شهرستان خاش، از شهروندان خواست تا به منظور همکاری با پلیس و مشارکت در برقراری نظم و امنیت، هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت سارقان و افراد شرور و مسلح را در اسرع وقت از طریق تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار