طی مراسمی از ۱۸ نفر از پرستاران و کادر سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک ضمن تبریک ولادت حضرت زینب و روز پرستار گفت: طی مراسمی از ۱۸ نفر از پرستاران و کادر سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان تجلیل شد.

او افزود: حضرت زینب (س) الگویی ماندگار و سرمشقی مناسب برای پرستاران عزیز است که امروز قشر پرستار منش و رفتار این بانوی بزرگ را سرلوحه کار خود جهت خدمت به بیماران قرار داده و تجلیل از قشر پرستار و قدرشناسی از زحمات شبانه روزی آنان برای همه ما رسالتی انسانی و اسلامی است.

جاودان زاده در خصوص اهمیت روز جهانی پرستار اظهار داشت: پرستاران مهمترین رابط بین پزشک و بیمار هستند، یک پزشک بیمار را معاینه می‌کند و درد را تشخیص می‌دهد و جهت بهبودی فقط دارو تجویز می‌کند، اما در نهایت این پرستار است که بر بالین بیمار می‌ماند و با ارائه خدمات و تزریق داروی بموقع و سر ساعت درمان را ادامه می‌دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک تصریح کرد: بدون کادر پرستاری، یک مرکز پزشکی حتی برای یک روز هم نمی‌تواند فعالیت خود را داشته باشد؛ بنابراین با توجه به این واقعیت‌ها، خدمات پرستاری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

 حجت الاسلام بهمنی امام جمعه باغملک نیز ضمن عرض تبریک به پرستاران و کادر سلامت از زحمات آنان خاصه در ۲ سال مبارزه با کرونا صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و پرستاران را فرشته‌های زمینی و وجود آن‌ها در جامعه درمانی را امید بخش برای بیماران توصیف کرد.

این مراسم  با حضور امام جمعه، رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های باغملک، ایذه و دزپارت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، مسئولین و کارشناسان واحد‌های شبکه بهداشت و مجموعه کادر سلامت برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.