فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل و لوازم داخل خودرو با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: در پی چند فقره سرقت در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی وقفه‌ی شبانه روزی و تحقیقات فنی ماموران کلانتری ۱۲ سرانجام دو سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی لازم متهمان را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

او اضافه کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهمین با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به ۶ فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو بویژه وجه نقد از این خودرو‌ها در سطح شهر مراغه اعتراف و از مخفیگاه آن‌ها اقلام مسروقه قابل توجهی کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه  با بیان اینکه اموال مسروقه بعد از شناسایی به مالباختگان تحویل شد، افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی افزود: رعایت توصیه‌ها و هشدار‌های انتظامی و از بین بردن فرصت‌های ارتکاب جرم، زمینه وقوع انواع جرایم از جمله سرقت را کاهش می‌دهد.

وی به شهروندان توصیه کرد:  در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.