گفت و گوی رو در روی مسئولان دلیجان با مردم نراق

مسئولان شهرستان دلیجان با برپایی میز خدمت مشکلات مردم نراق را بررسی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، براتی زاده فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان دلیجان با حضور در شهر نراق و برپایی میز خدمت درمسجد جامع این شهر در گفت و گوی چهره به چهره و رودرو مسائل ومشکلات مردم این شهر را بررسی کردند.

تامین نهاده‌های دامی، توزیع ناکافی کودشیمیایی، قبض‌های نجومی آب، سرقت‌های زنجیره ایی دام واحشام دامداران، تصادفات پی درپی بدلیل تکمیل نبودن جاده نراق به دلیجان و نراق-مشهد اردهال- کاشان را از مشکلاتی بود که مردم در دیدار چهره به چهره با مسئولان مطرح کردند.

در این نشست رئیس‌شورای اسلامی شهر نراق ازپیگیری‌ها در زمینه مشکل شبکه آب آشامیدنی، قنات‌های شهر نراق، مشکل فاضلاب شهری در نراق، بالا رفتن قیمت ملک و مسکن، مشکلات ترافیکی وایمنی ورودی و خروجی شهر نراق گزارشی ارائه کرد.

پروژه باغ ۳۲ هکتاری ورودی شهر که با نصب المان شهدای نراق زینت شهرشده است، کارگاه گلابگیری، قبض‌های آب در نراق، اشتغال و توسعه شهر نراق، راه اندازی شرکت در شهرک صنعتی نراق اولین هم از دیگر موضوعاتی بود که رئیس‌شورای اسلامی شهر نراق ارائه داد.

براتی زاده فرماندار شهرستان دلیجان هم در این نشست شورای شهر را از ارکان موثر برای رفع مشکلات شهر دانست و ارتباط بی واسطه مردم با مسئولین را از مواهب نظام جمهوری اسلامی دانست و ابراز امیدواری کرد مشکلات این شهر با مشارکت و همدلی مردم ومسئولان حل شود.

براتی زاده با بیان اینکه یک شهر سه ضلع دارد، یک ضلع آن مردم ضلع دیگر آن نمایندگان شما و ضلع سوم مدیران دولتی هستند یکی از اولویت‌های شهرستان دلیجان را تکمیل محور دلیجان نراق دانست و ازپیگیری برای افزایش سهمیه خوراک دام شهرستان خبرداد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.