رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه امسال تامین و توزیع میوه شب عید به این سازمان واگذار شده است، گفت: مراحل خرید و ذخیره‌سازی یک هزار و ۵۰ تُن سیب و پرتقال با محوریت سازمان تعاون روستایی در استان آغاز شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمدفرید سپری رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه سنوات گذشته سازمان، صنعت و معدن و تجارت استان مسوولیت تامین و توزیع میوه شب عید را برعهده داشت، اظهار داشت: برای عید نوروز امسال هم مجموعه جهاد کشاورزی با محوریت سازمان تعاون روستایی اقدامات لازم را برای خرید ۷۰۰ تُن پرتقال و ۳۵۰ تُن سیب به منظور توزیع در ایام نوروز در غرفه‌های سطح استان آغاز کرده است.

او به توزیع هوشمند اقلام اساسی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به دستور وزیر جهاد کشاورزی و تلاش قرارگاه امنیت غذایی و تحولی که در توزیع این اقلام به وسیله اپلیکیشن‌های پیشنهادی ایجاد خواهد شد، امید می‌رود بازار محصولات کشاورزی به تعادلی دو چندان برسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان بر خرید مرغ منجمد و برنامه ریزی برای ذخیره آن در سردخانه‌های استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اوج بار مصرف از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین باید مرغ مورد نیاز این ایام، در طول سال توسط اداره کل پشتیبانی امور دام و ستاد تنظیم بازار تامین و ذخیره سازی شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.