امام جمعه بندر امام خمینی (ره) گفت: مسئولان شهر مانند سپاه، اداره آب، بخشداری، فرمانداری، شهرداری و… همه فعال شده تا مشکل آب های سطحی به بهترین نحو ممکن حل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام محمد تابش امام جمعه بندر امام خمینی (ره)  گفت: حدود ۵ هزار منزل در بندر امام به دلیل وقوع آبگرفتگی های پارسال آسیب دیدند که  به همین منظور بر اساس کارشناسی‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مشخص شده که این ۵ هزار مسکن باید بازسازی شوند.

او افزود: بعد از آن بنده و مسئولان شهر مانند سپاه، اداره آب، بخشداری، فرمانداری، شهرداری و… همه فعال شده تا مشکل پیش‌آمده به بهترین نحو ممکن حل شود.

امام جمعه بندر امام خمینی (ره)  گفت: در جلسات متعدد علاوه بر این موضوع، پیگیری‌های لازم برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث تلخ نیز در دستور کار قرار گرفت و بنیاد مسکن نیز در این جهت بسیار خوب عمل کرد و اقداماتشان نیز ادامه دارد.

حجت الاسلام تابش در خصوص مصوبات جلسات مذکور و پیگیری‌های صورت گرفته گفت: این مصوبات در جلسات عمومی - خصوصی و در خطبه‌های نماز جمعه پیگیری می‌شدند.

امام جمعه بندر امام خمینی (ره) گفت: بندر امام فاقد شبکه خروج آب‌های سطحی است و یکی از دلایل دیگر آبگرفتگی در بندر امام لایروبی، سرویس نشدن و ضعیف بودن پمپ‌های شبکه فاضلاب‌ها است و به همین دلیل حل این مشکلات به طور جدی پیگیری شده است.

این مقام مسئول  با اشاره به اینکه برای احداث شبکه خروج آب‌های سطحی، شهرداری با قرارگاه خاتم الانبیا قراردادی را منعقد کرد،گفت: با پیگیری‌های انجام شده پمپ‌های این شبکه نیز از واحد عملیات پتروشیمی تأمین شد که تعدادی از آن‌ها رسیده و پیگیری‌ها برای تحویل ۶ پمپ دیگر هنوز ادامه دارد.

حجت‌الاسلام تابش در خصوص پیگیری حل مشکلات پرسنل گفت: پرسنل آبفا حدود ۵ یا ۶ ماه است که حقوقی را دریافت کرده‌اند که پرداخت نشدن آب‌بها از سوی مردم یا مؤسسات و ادارات یکی از عوامل تأخیر در پرداخت مطالبات پرسنل آبفای بندر امام است که  پس از بررسی موضوع و پیگیری‌های انجام شده تاکنون سه ماه از حقوق پرسنل آبفا پرداخت شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.