مدیر حوزه هنری آبادان گفت:آبادان میزبان پنجمین برنامه از مجموعه برنامه‌های کاروان هنری "روایت حبیب" با محوریت شهید سلیمانی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، قلی‌گشتی، مدیر حوزه هنری آبادان گفت : کاروان برنامه روایت حبیب در ۱۰ استان کشور برگزار می‌شود که اجرای پنجمین برنامه آن در استان خوزستان با محوریت شهید سلیمانی در شهرستان آبادان برنامه‌ریزی شده است و از روز ۲۴ تا ۲۶ آذر به اجرای برنامه می پردازد.

او افزود: قرار است این پروه پس از ورود به آبادان ، در فضای باز به نقالی و پرده‌خوانی، حماسه‌خوانی، اجرای تئاتر و نماهنگ در منطقه محروم سده آبادان خواهند پرداخت.

قلی گشتی به نصب و رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روز دوم اجرای برنامه کاروان هنری "روایت حبیب" در بلوار معلم آبادان اشاره کرد و افزود:برنامه‌های فرهنگی از جمله پخش فیلم، اجرای نقاله‌خوانی و حماسه‌خوانی در  این روز در روستای محروم طاها آبادان پیش‌بینی شده است.

مدیر حوزه هنری آبادان شب خاطره روایت حبیب را آخرین برنامه این کاروان در آبادان اعلام کرد و بیان کرد: در سومین روز حضور این کاروان، از چند کتاب و انیمیشن با حضور مسوولان خوزستان و محلی در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد اروند رونمایی خواهد شد.

او ادامه داد: آغاز حرکت کاروان هنری "روایت حبیب" از زادگاه سردار دلها سردار شهید قاسم سلیمانی، استان کرمان و سپس استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و کردستان تدارک دیده شده است و پس از ورود به خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی ،برنامه پایانی این کاروان در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.