خودروی جدید شرکت فولکس واگن، ID ۶ همچون سری قبلی خود دارای صفحه نمایش ۵.۳ اینچی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اتوکار؛ خودروی جدید فولکس واگن، ID ۶ نام دارد. این خودروی جدید همچون ID ۴ دارای صفحه نمایش ۵.۳ اینچی و نمایشگر لمسی سرگرمی ۱۲ اینچی است. علاوه بر این، برخی از دکمه‌های خازن خودروی جدید فولکس واگن به صورت ردیفی در زیر کاپوت تعبیه شده است.

خودروی جدید  به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی همچون پرایم لاین در داشبورد تا حدودی ارزان است. گفته شده طراحان این خودرو برای راحتی کاربران قد بلند خود فضای داخلی این اتومبیل را بزرگتر ساخته تا آن‌ها در سفر‌های طولانی فضای پای بیشتری داشته و راحت‌تر باشند.

پیش بینی می‌شود این ماشین جدید در دو پیکربندی شش و هفت صندلی و با صندوق بزرگ به بازار‌های جهانی عرضه می‌شوند. براساس گزارش‌ها، خودروی ID ۶ دارای یک موتور با قدرت ۳۰۰ اسب بخار، فرمان خوش دست و سیستم ترمز سرعتی است .

صندوق بار خودروی جدید فولکس واگن

گفتنی است که خودروی فولکس واگن ID ۶ X ۲۰۲۱ به‌ عنوان یک خودروی الکتریکی برای خانواده‌های بزرگ‌، هم اکنون در حال رقابت با شرکت‌های بزرگ اروپایی و همچنین تسلا است. با توجه به اینکه تسلا مدل X اکنون بیش از ۱۰۰ هزار پوند قیمت دارد که پیش بینی می‌شود این دو خودرو علاوه بر کیفیت از لحاظ قیمت نیز با یکدیگر رقابت کنند.

فرمان خودروی جدید


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار