به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از خودروها در بازارهای جهانی خواهان زیادی دارند، از جمله این خودروها می توان به آکورا TLX Type S و جنسیس G70 اشاره کرد که طرفداران خاص خود را دارد. در حقیقت، آکورا TLX Type S و جنسیس G70 این روزها خودروهای مورد پسندی هستند و می توان آنها را جزو بهترین خودروهای سدان در نظر گرفت.
TLX: این خودرو به خوبی طراحی شده است، به کارگیری فناوری آن برخی را هیجان زده و برخی دیگر را آزار میدهد. نکته مثبت این است که همه چیزهای معمولی که برای خودرویی در این رنج قیمت انتظار میرود وجود دارد که از جمله آن می توان به نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات سرگرمی HD، صفحه نمایش هد آپ، پد شارژ بی سیم تلفن همراه، اتصال اپل کارپلی و اتو اندروید، ELS Studio ۳D Premium اشاره کرد.
علاوه بر این سیستم صوتی با ۱۷ بلندگو و ساب ووفر و بسیاری موارد دیگر همه آن مسائل استاندارد هستند. نقطه ضعف این خودرو در ، رابط True Touchpad است که استفاده از آن در هنگام پارک کردن خودرو دشوار است و میتواند در هنگام حرکت خطری برای حواس پرتی باشد.
G۷۰: ارائه فناوری در G۷۰ نیز بسیار عمیق است و بسیاری از ویژگیهای مشابه TLX را شامل میشود. برخلاف TLX، هر دو واحد چندرسانهای G۷۰ HD (۸.۰ و ۱۰.۲۵ اینچی)، صفحهنمایشهای لمسی هستند که ناوبری برای راننده و سرنشین بسیار آسانتر است. با این حال، هیچ دستگیره اضافی روی کنسول برای کاربرانی که مایلند صفحه نمایش را با لکههای چرب انگشت نپوشانند وجود ندارد.
بقیه پکیج فناوری G۷۰ چشمگیر است و شامل صفحه نمایش هد آپ، پد شارژ بی سیم تلفن همراه، اپل کارپلی و اندروید اتو، و سیستم صوتی Lexicon Premium با ۱۵ بلندگو میشود.
هر دو خودرو فناوری زیادی را ارائه میکنند، اما رابط چندرسانهای پیچیده TLX باعث سردرگمی هر دوی آنها میشود. از سوی دیگر، چندرسانهای G۷۰ رابط کاربری بسیار دوستانهتری دارد.
TLX: این خودرو دارای موتور ۳.۰ لیتری توربوشارژ V۶ است که ۳۵۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۴ پوند فوت گشتاور تولید میکند.
جنسیس : این V۶ دارای موتور ۳.۳ لیتری توئین توربوشارژ است که ۳۶۵ اسب بخار قدرت و ۳۷۶ پوند فوت گشتاور تولید می کند.
برخلاف TLX، G۷۰ از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده میکند که نیرو را به هر چهار چرخ خودروی آزمایشی منتقل میکند، اما دیفرانسیل عقب نیز یک گزینه برای هر دو موتور در ایالات متحده است. رانندگی با هر دو خودرو بسیار سرگرم کننده است، اما TLX بیشتر احساس میکند که میخواهد در یک مسیر بسته رانده شود، جایی که ریپ خروپف V۶ و رفلکسهای پین تیز آن میتوانند آزاد شوند.
از سوی دیگر، به نظر میرسد جنسیس تعادل بهتری با G۷۰ برقرار کرده است، جایی که در جاده و پیست بهتر در هم آمیخته شده اند تا خودرویی تولید کنند که در هر دو محیط به یک اندازه احساس راحتی کند.
انتهای پیام/