عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مجمع هیئت فوتبال استان تهران و سایر مسائل مربوط به فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، میرشاد ماجدی، عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان تهران اظهار داشت: فکر می‌کنم هدف مجمع امروز انتخاب نواب رئیس و اعضای هیئت رئیسه در کنار بحث مالی هیئت فوتبال استان است.

ماجدی در پاسخ به این سوال که هیئت فوتبال استان تهران چقدر در بحث بازیکن سازی موفق بوده گفت: هیئت تهران خودش یک فدراسیون فوتبال است. وقتی که برای استعدادیابی شناسنامه‌ها را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که بیشتر بازیکنان متولد شهر‌های دیگر هستند. در واقع باری که روی دوش هیئت فوتبال استان تهران قرار دارد، مسئولان هیئت زحمت خودشان را کشیدند، اما با ورود افراد متخصص‌تر باید تلاش‌ها در زمینه‌های برگزاری مسابقات، آموزش مربیان، تیم‌های پایه و مسابقات لیگ چند برابر شود.

او افزود: یکی از مشکلات لیگ‌های ما این است که تیم‌های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس در لیگ جوانان و نوجوانان شرکت نمی‌کنند. این موضوع دست هیئت فوتبال نیست و خود باشگاه‌ها باید برنامه ریزی بکنند. ما باید زمینه‌ای فراهم کنیم که در تهران بازیکنان تهرانی بیشتر از بازیکنان شهرستانی دیده شوند.

قرارداد کادرفنی تیم ملی امید آماده است

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال درباره شرایط فدراسیون فوتبال گفت: در بحث صعود به جام جهانی، امیدواریم که بهمن ماه یک جشن ملی رقم بزنیم و به جام جهانی صعود کنیم. تیم امید هم از مرحله مقدماتی صعود کرد. کار بزرگی در کمیته جوانان انجام شده که سوت آن ۷، ۸ سال دیگر به صدا در می‌آید، زیرا استعدادیابی گسترده‌ای انجام دادیم. بانوان زیر ۱۶ سال را هم به صورت منطقه‌ای استعدادیابی کردیم.

او درباره صحبت‌های سراجی مبنی بر این که برای ۵۰ میلیاردی که دولت به فدراسیون فوتبال داد، حساب و کتابی انجام نشده گفت: در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای مسائل مالی حسابدار و خزانه دار داریم که هر اتفاقی در زمینه مالی رخ دهد، به عنوان دستور کار در جلسه هیئت رئیسه آن را مطرح می‌کنند. تاکنون درخواستی در هیئت رئیسه  مطرح نشده است. حساب و کتاب‌ها شفاف است. غیر از کارکنان فدراسیون، نیرو‌های نظارتی به ویژه سازمان بازرسی هم بر این مسائل نظارت دارند.

ماجدی در واکنش به این که تاکنون مهدوی کیا با فدراسیون فوتبال قراردادی منعقد نکرده گفت: بحث قرارداد آیتم‌هایی دارد و ما نباید بدون مطالعه، قرارداد را فقط امضا کنیم. قرارداد کادرفنی تیم ملی امید آماده است و تا ۶، ۷ روز دیگر امضا می‌شود. حتی در کمیته جوانان، اردو‌های تیم ملی امید را هم پیش بینی کرده ایم و ان شاالله این اتفاق زودتر بیفتد.


بیشتر بخوانید


او در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری مبنی بر این که پرونده ویلموتس ترسناک است گفت: ما هم می‌ترسیم. امیدوارم رای پرونده به نفع ایران باشد. مطمئنا اگر محکوم نشویم، آن پول برای ارتقاء فوتبال ایران هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار